وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

30 فروردین 94

1394/1/30 7:0
نویسنده : ناهید
731 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی پنجره ای باز به دنیای وجود

تا که این پنجره باز است،

جهانی با ماست

آسمان

نور

خدا

عشق

سعادت با ماست

فرصت بازیِ این پنجره را دریابیم

در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پُر مهرِ نسیم

پرده از ساحت دل برگیریم

رو به این پنجره با شوق سلامی بکنیم…

ناهید نوشت : سلام بر 28 سالگی ، سلام بر روزهای تازه ای از زندگی و سلامی از جنس بهار به بهاری دیگر از زندگی . امروز 30 فروردین 1394 و 19 آوریل 2015 است که قدم می گذارم در بهاری دیگر از زندگی زیبایم . زندگی زیبایی که در لحظه لحظه ی آن عشق و نور و برکت الهی نهفته است . خدایا تنها می توانم بگویمت : " هزاران بار سپاس " .

هزاران بار سپاس به خاطر اینکه هستم ، سالمم و نفس میکشم در هوایی که یاد تو جاریست .... 

هزاران بار سپاس به خاطر قلبم که در آن مهربانی ، یاد تو و عشق به تو جاریست ....

هزاران بار سپاس به خاطر شعورم که درک جهان زیبایت در آن جاریست ....

خدایا به خاطر همه روزهای زندگیم چه روزهای سبز و شاد و چه روزهای خاکستری و پر از رنج سپاسگذارم که در هر کدام آنها دلیلی بود برای نزدیک شدنم به تو و دلیلی بود برای درک دنیای زیبایت تا من بفهمم جهان زیبای تو از فرمول ساده ای ساخته شده : " عشق و مهربانی " که این همان جوهره ی انسانیت است که تو از روح پاکت آنرا به روحم هدیه دادی . و خدایا تو خود بهتر میدانی که هر چقدر سپاس بگویمت باز هم کم است و من تنها امیدوارم که بتوانم با زنده نگه داشتن قلبم به عشق و نور و مهربانی بتوانم حق بندگیم را ادا کنم .

و ای مهربان ترین مهربانان در 28 امین بهار زندگی ام  آرزو میکنم :

که در این سال همه آرزوهای طلایی ام که فقط من و تو از آن باخبریم به عالی ترین شکل ممکن برآورده شود . و میدانم که همه شان را به بهترین شکل ، یکی پس از دیگری به اجابت میرسانی . " خدایا شکرت "

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان بهداد
4 اردیبهشت 94 10:04
سلام ناهید عزیزم. با تاخیر تولدت مبارک. اصلا تولد و عید شما مبارک. چطوری عزیزم خوبی؟ بهترین روزها و آرزوها رو برایت از خدای مهربان خواهانم.دوست گلم. یه سر بیا خصوصی.
ناهید
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی . ممنونم منم خوبم منم برات و برای فرشته های کوچولوت بهترین ها رو میخوام . می بوسمتون . خصوصیو چک کردم و ولی چیزی ندیدم
فرناز خاله آرسن جون
8 اردیبهشت 94 14:36
سلام ناهید مهربونم تولدت رو با تاخیر بهت تبریک میگم گلم ایشالله 120 ساله بشی ایشالله به همه آرزوهات برسی باور کن همیشه تو دعاهام هستی از خدا میخوام بهترین ها رو نصیبت کنه چون لایق بهترین هایی ایشالله روزهای آتی برات پر از اتفاق های خوب باشه پر از شادی وسلامتی درکنار عزیزانت
ناهید
پاسخ
سلام فرناز جونم خوبی عزیز دلم . مرسی عزیزم ممنونم بابت آرزوهای قشنگت و چقدر خوشحالم که توی دعاهات هستم مرسی عزیزم و اینو بدون تو هم همیشه تو دعاهای من هستی . شب آرزوها خیلی واست دعا کردم گلم امیدوارم تو هم توزندگیت به بهترین ها و عالی ترین ها برسی. می بوسمت . Seni seviyurom ashkim
مامانی شهرزاد
14 اردیبهشت 94 8:37
و من باااااااااااااااااااااااااازم دیر رسیدم.بازم شرمنده . مثل پارسال .بخدا چند روز مونده بود یادم بودا ناهید ولی بخدا اینقدر مشغله هام زیاده که باز یادم رفت. خجالت میکشم بخدا. تولدت هزاران بار مبارک باشه عزیز دلم. با بهترین آرزوها برای تو دوست دوست داشتنی خودم
ناهید
پاسخ
فدای سرت گلم اشکالی نداره خودتو ناراحت نکن کاملا درکت میکنم که مشغله هات زیاده . مرسی از اینکه به یادمی عشقم . عاچگتممممممممممم