وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

30 فروردين و 30 سالگي

1396/1/30 15:53
نویسنده : ناهید
678 بازدید
اشتراک گذاری

 

زندگي ؛

هيچگاه به بن بست نمي رسد .

كافيست چشم باز كنيم و

راه هاي گشوده ي بيشماري را فراروي خود ببينيم .

خدا كه باشد ...

هر معجزه اي ممكن مي گردد ...

 

ناهيد نوشت : و امروز 30 فروردين 1396 ، 19 آوريل 2017 و شروع 30 سالگي

دهه چهارم زندگي ام چند ساعتيست شروع شده فكر ميكردم بايد احساس خيلي خاصي در اين روز داشته باشم ، احساسي كه خيلي خوشحال كننده نباشد اما من احساس خوبي دارم يك احساس شگفت انگيز توام با كنجكاوي براي ماجراهاي اين دهه و يك حس سپاسگزاري از خداوند به خاطر اين موهبت الهي اش كه در اين لحظه نفس مي كشم هواي بودن را .

هر چقدر در سال هاي گذشته ياد گرفتم و تجربه كسب كردم حالا وقت عمل است وقت دست به كار شدن براي به سرانجام رساندن روياهايي كه ديگر بايد عالي و كامل و تمام عيار محقق شوند . اصلا 30 سالگي خيلي هم خوب است عاليست حرف ندارد و من خيلي خوشحالم كه دارم تجربه اش ميكنم و با فريادي شادمانه ميگويم :

30 سالگي عزيز دوستت دارم ...بغلمحبت

و صورتي هاي دخترانه ام پر رنگ تر از قبل زنده اند ....

خدايا بي نهايت سپاس ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی شهرزاد
8 خرداد 96 13:11
سلام عزیز دلم خوبی دلم برات خیلی تنگ شده سی ساله شدنت مبارک انشاله بیش از پیش موفق باشی