وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

بهارانه

1394/2/6 19:45
نویسنده : ناهید
877 بازدید
اشتراک گذاری

خودم را دوست میدارم

همه جا همراهم بوده

همه جا

یک بار نگفت حاضر نیستم با تو بیایم

آمد و هیچ نگفت

حرف نزد

گفتم و او شنید

رنجش دادم و تحمل کرد

خودم را سخت دوست میدارم .....

ناهید نوشت : دلم میخواهد در روزهای بهار تنها در ایوان خانه مان بنشینم و به گلهای رنگارنگی که در حیات خانه مان با رنگهای زیبایشان جلوه خاصی به خانه مان می دهد نگاه کنم . نور آفتاب ، آسمان آبی ، درختان سبز ، گلهای رنگی حیات ، نسیم بهاری که آرام صورتم را لمس میکند ،قدم زدن های مادرم در میان گلها و بازی های کودکانه پسر خواهرم و صداهای پر از شادی کودکانه اش که از میان گلها و حیات به این طرف و آن طرف می رود و صدای زنگ در خانه مان که نشان از آمدن پدر دارد ، انگار در این لحظه همه زندگی در رقص و شادیست و چقدر دلم میخواهد در این لحظه زمان بایستد تا به خدایم بگویم : هزاران بار شکرت که من خوشبخت ترین دختر روی زمینم .....

* عید امسال هم گذشت با همه قشنگیاش . من که امسال بعد تعطیلات اول رفتم سرکار و تا غروب محل کارم بودم و یه خورده با رئیسم سر این مسئله بحثمون شد اونم بی معرفت ساعت کاریمو گذاشت تا 7:30 غروب که واقعا ناراحت شدم . نه جای خاصی رفتیم و نه اتفاق خاصی افتاد . ولی با همه اینا خدا رو شکر . قبل عید هم آموزشگاهمون نمایشگاه نقاشی گذاشت  که  عکسا شو گذاشتم . روز تولدمم امسال خوب بود . و فعلا همه چی خوبه خداروشکر . امتحان استخدامی اومده که خرداد امتحانشه و شرکت کردم و امیدوارم هر چی که خیر پیش بیاد .

هفت سین خونه مادربزرگم

کار خودم تو نمایشگاه که البته خیلی خوب نشد به خاطر اتفاقاتی که واسم افتاده بود نتونستم خوب کار کنم روش

آثار بچه های آموزشگاه

هدیه تولد فروردین 94 از طرف مامانم و خواهرم

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان مریم
8 اردیبهشت 94 0:02
بیا خصوصی. دوباره فرستادم.
ناهید
پاسخ
ĸoѕαr
8 اردیبهشت 94 18:49
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
ناهید
پاسخ
سلام عزیزم مرسی نظر لطفتونه . چشم میام سر میزنم به وبتون
مامانی شهرزاد
14 اردیبهشت 94 8:39
کی میگه کارت خوب نشده. کار تو همیشهههههههههه عالیه. ولی چه اتفاقی ناهید؟؟؟؟؟؟
ناهید
پاسخ
سلامممممممممممممم عزیزم کجایی تو دلم خیلی واست تنگ شده بود . بوووووووووووس . واقعا یعنی کارم خوب شده ؟؟؟؟ قبل عید خونمون آتیش گرفته بود اوضاعمون خیلی درهم و برهم بود تو پستای قبلی نوشتم .
مامان مریم
16 اردیبهشت 94 7:16
سلام ناهید جان. خیلی متن قشنگی نوشتی برای من توی خصوصی چیری نیومده بود با اینکه گفته بودی بیا خصوصی
ناهید
پاسخ
سلام عزیز دلم . خودمم خیلی این متنو دوس دارم . واست خصوصی گذاشتم نمیدونم چرا نیومده . دوباره گذاشتم عزیزم
مامان مریم
16 اردیبهشت 94 7:18
منظور از متن همین که گفتی خودم را دوست میدارم. وگرنه که بقیه اش از سهرابه . من منتظر حرف خصوصیت هستم.
ناهید
پاسخ
خودم وقتی سرچ دادم اینو پیدا کردم خیلی به دلم نشست . اره بقیه اش مال سهرابه . عاشق شعرای سهرابم . دوباره نظرمو گذاشتم البته دیگه خصوصی نذاشتم .
مامان نيوشا
16 اردیبهشت 94 16:21
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
ناهید
پاسخ
مامانی شهرزاد
17 اردیبهشت 94 13:42
معلومه که کارت عاااااااااااالیه حرف نداره . مثل خودت . آره یادم اومد اونو خونده بودم عششششششششششششششگم . خیلی دوستت دارم بخدا . ولی ناهید دلم میخاد اوضاعمو ببینی . وقت ندارم درس بخونم اوضاع قاطی پاتیه کلافه ام دعا کن برام حتمااااااااااا
ناهید
پاسخ
فدااااااااااااااااااات بشممممممممم جیگررررررر بابا انقدر این درسو جدی نگیر پاس میشه خودش . از این اوضاع قاطی و پاتیت هم یه عکس بزار . من همیشه دعات میکنم . بووووووووووس
مامانی شهرزاد
6 تیر 94 13:35
ناهید عزیزم دوست دوست داشتنی من . نمی دونی چقدر اوضام ریخته پاشه . واحد تابستونی برداشتم . هنوز نمره های قبلیم نیومده باز باید برم سرکلاس. از ی طرف اهورارو باید بسپرم دست مامان اینا خلاصه اینکه اوضاع خیلی در هم برهمه . انشاله سر فرصت میام و باهات حرف میزنم خیلی دلم برات تنگ شده از دور می بوسمت مواظب خودت باش
ناهید
پاسخ
سلام جیگر خودم اوضاعت کاملا قابل درک شهرزاد جون امیدواره همیشه موفق باشی این اوضاع درهم و برهم هم عالمی داره واسه خودش منم خیلی دلم واست تنگ شده می بوسمت