وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

بهار 1394

1393/12/27 16:24
نویسنده : ناهید
824 بازدید
اشتراک گذاری

و انتهای این قصه‌ی سرد و سفید

همیشه سبز خواهد بود ....

سال نو مبارک

ناهید نوشت : و به سادگی به آخر رسیدیم ، به آخر روزهای ساده ، رنگی ، خاکستری ، پر خاطره و پر مخاطره ای که به آرامی گذشتند و یک بهار ، یک تابستان ، یک پاییز و یک زمستان دیگر از دفتر عمر ورق خورد و اینک شروعی دوباره در حال آغاز است به همراه خداوندی که لبخندش گرمای دلهای پر از عشق است ....

و خدایا

من ناهید کوچک تو

تمام سعیم را میکنم

که انسان بمانم

و به سمت عشق ، ایمان ،آرامش ، مهربانی ، لطف و برکت و امید بروم

و لحظه های زندگی ام را به زیبایی زندگی کنم و متبرک بدارمشان

و گامهایم را محکم تر از قبل بردارم

برای رسیدن به عشق الهی ات

و قول میدهم که دلم را به عشق زنده نگه دارم ....

و خدایا

من در آخرین روزهای سال به خاطر همه ی تک داشته هایم که گنج زندگی من هستند سپاسگذارم و برای همه ی عزیزانم بهترین ها و عالی ترین هایی که مایه آرامش جانشان است را از درگاه پر برکت الهی ات طلب میکنم و از تو می خواهم که قلبهایشان سرشار شود از ایمان ، مهربانی ، آرامش ، امید ، سخاوت ، بخشش و عشق الهی ات و  زندگی شان پر شود از ثروت و لطف و برکت الهی ات ....

خدای پاک من

به خاطر همه روزهای گذشته ، حال و روزهای نیامده و همه ی داشته ها و نداشته هایم به وسعت خدا بودنت سپاسگذارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی شهرزاد
8 فروردین 94 9:09
ناهید عزیزم دوست بهاری من . بهاری شدن دلتو شاد باش میگم . امید است امسال سال رسیدن به تمامی آرزوهای قشنگت باشد. همیشه دوستت دارم
ناهید
پاسخ
مرسی شهرزاد جونم من از خدا میخوام امسال یکی از بهترین سالهای زندگیتون باشه گلم . بووووووس منم دوست دارمممممممممم
مامان ملینا
18 فروردین 94 9:49
سلام ناهید جونم دوست خوبم .امیدوارم سال خوبی در کنار خانواده ات داشته باشی عزیزم. من اگه همت کنم و عکسا رو آپلود کنم حتما آپ می کنم.انشالله ببینم جمعه می تونم . ممنون که همیشه یاد ما هستی عزیزم
ناهید
پاسخ
سلام جیگر خوبی بیدی امیدوارم شما هم سال عالی رو در پیش داشته باشین گلم . منتظر عکسای جدید هستم . می بوسمتتتتتتت
نگارین
18 فروردین 94 21:49
سال نو با تاخیر مبارک
ناهید
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک