وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

4 اسفند 95

1395/12/4 16:10
نویسنده : ناهید
479 بازدید
اشتراک گذاری

 

تسليم نخواهم شد

زندگي ميكنم

براي روياهايي كه منتظرند به دست من واقعي شوند

من فرصتي براي بودن دارم

پس ساكت نمي نشينم ...

 

ناهيد نوشت : دوباره روزهاي خاطره انگيز زمستاني و روز زيباي 4 اسفند ، روز تولد عزيزي كه عاشقانه هايت را با او ساختي و لحظه هاي سبز زندگي ات را در كنار او گذراندي و من هر سال و هر زمستان برايش بهترين ها را از خداوند مي خواهم .

پروردگار بي همتاي من

ميدانم او در هر كجاي اين دنيا كه باشد

تو از آن بالاها او را ميبيني

پس به هر كجا و هر سو كه قدم مي گذارد

و به هر سمتي كه مي رود

تنها و تنها خودت نگهدارش باش

و همه خوشبختي هايت را مثل باران رحمتت

بر سرش بباران

و من او را به دستان پر از مهر و عشق الهي ات مي سپارم كه تو بهترين محافظت كنندگاني ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)