وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

زمستانه

1393/10/10 10:10
نویسنده : ناهید
801 بازدید
اشتراک گذاری

زمستانه

خدای پاک من :

کجای جهان زیباتر از خانه من و تو

فرشته های دوست داشتنی در دامان ما

خدای پاک من :

کجای جهان زیباتر از دامن مادر ، بوی پدر و طعم خوش زندگی

خدای پاک من :

کجای جهان زیباتر از داشتن یک سقف از بوی باران و دیواری از رنگ آسمان ....

خدای مهربان و پاکم دوستت دارم ....

ناهید نوشت : خدای پاک و مهربان من ، باز هم زمستانی دیگر از راه آمده است و من هزاران بار بیشتر از همیشه ممنون توام و به شکرانه مهربانی ات شادمانه و پر از عشق قدم بر میدارم در زمستانی دیگر و نفس میکشم و سرمای پاک و سپیدش را با همه جانم احساس میکنم . زمستان زیبایی که فصل عشق من است ، فصل خاطرات رنگارنگی که هنوز هم رنگ خاطراتش برایم به رنگ شاد احساس است و من هنوز هم به آن خاطرات آبی رنگ می اندیشم و وجودم با گرمای آن خاطرات در سوز و سرمای زمستانی ات گرم می شود و با دلی پر از امید دست در دست تو قدم برمیدارم و پیش می روم به سوی رویاهای قشنگم.....

*بازم یه زمستون قشنگه دیگه و یه حس و حال قشنگتر از اون خدایا شکرت .وای که چقدر روزا سریع می گذرن یهو میبینی آخر هفته بعدش آخر ماه و حالا هم که داریم به آخرای سال نزدیک میشیم . ولی بازم خدا رو شکر که تا اینجاش به خیر و خوبی گذشت . تو این مدت اتفاقای زیادی افتاد که نا خوشایندترینش فوت مرتضی پاشایی بود با اینکه هیچ وقت آهنگاشو گوش نمیدادم ولی خیلی دلم گرفت از فوتش بعدش هم که فوت انوشیروان ارجمند و مرتضی احمدی هر چی هنرمند داشتیم امسال رفتن از خداوند برای همشون آرامش و رحمت میخوام . تو تعطیلات دی هم طبق معمول هر سال رفتیم مشهد و یه چند روزی رو مهمون امام رضا بودیم که خیلی خوب بود . کارام همچنان زیاده . کلاس نقاشیمم به طور منظم میرم و خدا رو شکر استادم از کارم راضیه ولی خب خیلی خیلی مونده تا خوبتر بشم . و اینم نمونه کارای جدیدم :

تو پست قبلی نیمه کاره شو گذاشتم و اینم کاملش:

این یکی هم نیمه کاره اس که کاملشو هر وقت تموم کردم میزارم :

پسندها (2)

نظرات (7)

مامانی شهرزاد
10 دی 93 19:03
ی دوست دارم هنرمنده اسمش ناهیده دلت بسوزه تو که از این دوستا نداری خخخخخخ. خیلی وقت بود نیومده بودی دلم برات لک زده بود میفهمی ناهید؟؟؟نقاشیهات معرکه ان دختر تو اینقدر با استعداد بودی و من خبر نداشتم خیلی دوستت دارما حواست باشه . خیلی برام دعا کن درگیر امتحانام میترسم. مواظب خودت باش می بوسمت عزیزم
ناهید
پاسخ
انقدر خجالتم نده شهرزاد جون تو خودت از بس که ماهی و مهربونی همه چیو خوب میبینی . عشق منیییییییییییی استعداد داشتم امکانات نداشتم من عاشقتممممممممممممممممممممممممممممم و برات همیشه دعا میکنم و میدونم که موفق میشی توی درسات . بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
فرناز خاله ی آرسن جون
20 دی 93 14:12
ناهید جونم زیارتت قبول باشه گلم وقتی که اس دادم بهم گفتی مشهدی و داری دعا میکنی واقعا ته دلم لرزید درست لحظه ای بود که از ذهنم گذشتی و اینهمه تصادف رو تو اون لحظه به نیت خیر گرفتم ایشالله همه دعاهات قبول بشه گلمایشالله این زمستون هم پر از اتفاقهای خوب تو زندگیت باشه وای عکسهات خیــــــــــــــــــلی خیــــــــــــــــــــلی عالی شدن یعنی هنرمند که میگن شمایین خانوم واقعا کیف کردم وقتی نقاشیهای به این خوبی رو دیدم و ته دلم مغرور شدم که دوست من اینارو کشیده منتظر کارهای جدیدت هستیم گلم دووووست داااااااااااارم عزززززززززیززززززززم
ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم اونجا واسه تو و شادی جون کلی دعا کردم وقتی هم اس دادی دقیقا روبروی حرم ایستاده بودم امیدوارم به همه آرزوهای قشنگت برسی دوست مهربونم . تو همیشه بهم لطف داشتی و داری عزیزم و همیشه با اون چشای قشنگت کارامو میبینی . ازاینکه دوست به این خوبی و مهربونی دارم خیلی خوشحالم و به دوست ماهی مثل تو افتخار میکنم . منم خیلی دوست دارم . خیلی زیاد . بووووووووووووووس
مامان ملینا
1 بهمن 93 13:19
سلام ناهید جووونم پس کجایی تنبل خانم
ناهید
پاسخ
سلام عزیزززززززززززم هستم همین دوروبرا . مگه من تنبلم ؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان بهداد
5 بهمن 93 18:16
سلام خاله ی هنرمند. به به. آفرین خانوم خسته نباشی. مرسی که یادمون هستی و به ما سر میزنی. دوستت داریم خاله ی مهربون. زمستان خوبی داشته باشی
ناهید
پاسخ
سلام مریم عزیزم خیلی خوشحالم کردی که سری بهم زدی عزیزم من خیلی دوستون دارم از طرف من فرشته هاتو ببوس . امیدوارم شما هم زمستون عالی داشته باشین دوست قشنگم
مامان ملینا
28 بهمن 93 11:58
سلام ناهید جونم خوبی ممنون که بهمون سر زدی.
ناهید
پاسخ
سلام زهرا جون خواهش میکنم عزیزم .
مامانی شهرزاد
3 اسفند 93 13:29
اينا يعني به يادتم رفيق
ناهید
پاسخ
من عاشقتم رفیق فک کردی فقط خودت عاشقی بلدی ما خاک خورده این راهیم جیگررررررررررر
مامان و بابا
5 اسفند 93 11:17
سلام عزسزم خوبی مرسی از این که به یادم بودی امسال اصلا برام سال خوبی نبود ولی میخوام دوباره وبلاگ سلما رو به روز کنم با کمک خدا
ناهید
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی چقدر خوشحالم که دوباره اومدی امیدوارم امسال بهترین سال زندگیتون باشه و اتفاقهای خوب پشت سر هم براتون بیفته گلم .