وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

حال زندگی

1393/7/20 17:05
نویسنده : ناهید
1,467 بازدید
اشتراک گذاری

هـر روز که از خواب بــيدار ميشوم...

مي بينم هــنوز امروز است؛

و فردا نيامده است...

فـردا واژه اي بيش نيست...

هر چه که هست امروز است...

ناهید نوشت : این روزها هوای زندگی خوب است ، آفتابی همراه با آسمانی پر از آبی های زیبا در کنار ابرهای سفید که گاه گاهی از گوشه و کنار پیداست . شب می آید و می رود اما با بهترین همراهانش ، با ستاره ها و مهتاب . بادها به نسیمی خنک و ملایم تبدیل شده اند . درختان آرام آرام در حال سبز شدن هستند . گاه گاهی بوی بهار می آید . شاید که بهار زندگی در راه است ..... دیگر خبری از طوفان نیست . شاید که برای همیشه رفته باشد و شاید که بهار زندگی در راه است ..... و خدا هم مثل همیشه در همین حوالیست . ناظر و نزدیک به همه لحظه ها . قلم نیز مثل همیشه در حال نگاشتن و ثبت لحظه هاست ، می نگارد تا که نگه دارد خاطرات را در سیر زمان .......

و این روزها حال زندگی خوب است ........

* به شکرانه وجود پر از مهر و رحمت خداوند این روزها زندگیم پر از قشنگی شده پر از مهربونی و معجزه های قشنگش و دوباره فقط خودِ خودش داره همراهیم میکنه مثل همیشه و باز هم تمام نگاهش و حواسش به منه . خدایا بی نهایت ازت ممنونم به خاطر این همه عشق . تابستونم بالاخره رسما تموم شد و پاییز هزار رنگ و زیبا دوباره اومده . شهریور هم به خوبی تموم شد و رفت . همه چیز داره خوب پیش میره و تا الان خوب بوده . فقط خیلی کارام زیاد شده گاهی وقتا دیگه این طوری میشم کچلولی بازم خدا رو شکر . کلاس طراحیمم به طور منظم میرم و اینم آثار کارام :

این اولین کارمه ( پرسپکتیو تک نقطه ای )

این دومین کارمه ( پرسپکتیو دو نقطه ای )

این یکی هم نیمه کاره اس هر وقت تکمیلش کردم تو پست بعدی کاملشو میزارم .

پسندها (3)

نظرات (10)

مامانی شهرزاد
22 مهر 93 9:54
ناهيد عزيزم دوست خوب و دوست داشتني خودم خيلي خوشحالم كه اوضاع زندگيت روي روال افتاده و راضي هستي خدا رو شكر ميكنم كه ديگه از طوفان خبري نيست و آرامش داري خدارو هزاران بار شكر ميكنم براي آرامش تو دوست نازنينم . خيلي دوستت دارم . طراحياتم حرررررف نداره مثل خودت
ناهید
پاسخ
یعنی من چطوری این همه محبت و مهربونیتو جبران کنم که همیشه با مهربونیات شرمنده ام میکنی شهرزاد جونم بی نهایت دوست دارم و از این همه مهربونیت متشکرم . با این کامنتای قشنگتون کلی انرژی مثبت بهم دادین . عزیزم تو خودت حرف نداری و چشات همیشه خوشگل میبینه قشنگم . میبوسمت
مامان مریم
27 مهر 93 8:19
سلام ناهید عزیزم. چقدر خوشحالم که حالت خوبه و روزای خوبی رو داری می گذرونی. امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشی. آفرین عجب طراحی های قشنگی. خسته نباشی خانوم هنرمند. خوش باشی گلم. خیلی خانومی دوستت دارم عزیزم.
ناهید
پاسخ
وایییییییی ببین کی اومده اینجا به من افتخار داده سلام مریم عزیزززززززززززز من خوبی کوچولوهای نازت خوبن . مرسی که بهم سر زدی عزیزم . خیلی خوشحالم کردی عزیزم . مرسی عزیزم از این همه اظهار لطفت خیلی ممنونم . من هنوز با هنرمند شدن خیلی فاصله دارم تا وقتی هنرمنایی مثل شما هستین . خانومی از خودته عزیزم منم خیلی دوست دارم بی نهایت .بووووووووووووس
فرناز خاله ی آرسن جون
29 مهر 93 22:57
سلام ناهید جونم خوبی.خوشی دوست خوب و مهربونموای چه متن زیبایی نوشتی خیلییییییی خوشم اومد و به دلم نشست.کارات خیلی قشنگ بود گلم دیگه کلا دوستم یه پارچه هنرمندهمنتظر طرههای بعدی هستم .ایشالله که همیشه موفق باشی .از روی ماهت میبوسمت عزیزم
ناهید
پاسخ
سلااااااااااااااام عزیزدلم خوبم دوست گلم . مرسی عزیزم نظر لطفته خوشحالم که از متن خوشت اومده . من اصلا جلوی خانم مهربونو هنرمندی مثل تو یه نقطه هم نیستم چه برسه هنرمند لطفا چوب کاری نفرمایید ما خجالت میکشیم منم میبوسمت عزیز دلم . خیلی دوست داررررررررررررررررررم
مامان ملینا
15 آبان 93 8:34
سلام خاله ناهید جونم ،خدا رو شکر همه چیز خوب برات پیش می ره .چقدر هم هنرمند تشریف دارین .طراحیهات فوق العاده ست .موفق باشی عزیزم.منتظر کارهای بعدیت هم هستیم.دوستت دارممممممممممممممم هوارتا
ناهید
پاسخ
سلام عزیزدلم از این طرفا بابا وبمو نورانی کردی با حضورت زهرای عزیزم . با این تعریفات کلی خجالتم دادی بابا من عاشقتم عزیزمممممم . مواظب خودتو دختر نازت باش عزیز دلم . می بوسمت .
پگاه مامان آرتین
19 آبان 93 9:17
سلام ناهید جونم خوبی مهربون. همیشه شادباشی دوست خوبم موفق باشی
ناهید
پاسخ
سلام دوست مهربون من مرسی عزیزم .شما هم همیشه شاده شاد باشین
کوثر
23 آبان 93 20:56
طراحیت خوبه.موفق باشی
ناهید
پاسخ
ممنونم خوشحال میشم نظراتتو در مورد کارم و ایراداش بگی دوست خوبم . من همچنان ناموفقم برای نظر گذاشتن تو وبت عزیزم .
فرناز خاله آرسن جون
26 آبان 93 20:45
سلام ناهید جوووووووونم.خوبی خوشی گلم دوست گلم همیشه به یادتم و خیلیییییییییییییییییییییییییی دوست دارم.ایشالله که همیشه شاد و سالم باشی.میبوسمت عزیزززززممممم
ناهید
پاسخ
سلام عزیزم فدات بشم من دوست مهربونم منم همیشه به یادتم و برات بهترین ها رو آرزو میکنم گلم . بوووووووووووووووس
پگاه مامان آرتین
24 آذر 93 12:14
کجایی عزیزم خوبی دلمون برات تنگ شده
ناهید
پاسخ
سلام عزیزم دل منم براتون تنگ شده زودی میام گلم . بوووووووووووووس برای تو و آرتین عزیزم
مامان ملینا
8 دی 93 10:09
سلام ناهید جون ممنون که بهمون سر زدین.بدتر از من شما تنبل تشریف دارین پس کو پست جدید.دوستت داریم
ناهید
پاسخ
سلام عزیزدلم خواهش میکنم . دیگه چه کنم دیگه . کارام زیاد شده عزیزم وگرنه من دلم میخواد زود به زود آپ کنم عزیزم . منم دوست دارم زیادددددددددددد
طراحي پوستر فقط هزار تومان
4 اسفند 93 18:56
طراحي پوستر فقط هزار تومان سفارش طراحي پوستر عكس بده پوستر تحويل بگير هزينه طراحي براي هر عكس فقط هزار تومان مي باشد - با بيش از دويست نمونه كار - براي ديدن نمونه كارها به لينك زير مراجعه نماييد http://www.posterha.rozblog.com