وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

روزهای مردادی

1393/5/29 17:47
نویسنده : ناهید
1,309 بازدید
اشتراک گذاری

نه تو می مانی و نه اندوه

و نه هیچ یک از مردم این آبادی ....

به حباب نگران لب یک رود قسم ،

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت .....

غصه هم میگذرد .....

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند .....

لحظه ها عریانند ....

به تن لحظه خود ، جامه اندوه مپوشان هرگز ......

ناهید نوشت : شاید گاهی چیزی باید از درون شکسته شود تا از درون آن چیز با ارزشی متولد شود ، مثل نوزادی که از یک مادر متولد میشود و یا مرواریدی که از دل یک صدف بیرون می آید ......و شاید گاهی دلی باید شکسته شود تا از درون آن چیزی متولد شود ..... چیزی مثل یک حس پاک ، حسی پاکتر از گذشته ، چیزی مثل عشق ، عشقی خالص و ناب و بدور از رنگ و ریا برای معبود و شاید همه اینها لازم است برای به اوج رسیدن و به پرواز درآمدن یک انسان برای رسیدن به دنیایی شگفت انگیز تر و ناب تر و بطور حتم این می تواند یک تولد و زندگی دوباره باشد که شاید انگشت شمارند کسانی که این لذت دوباره و شیرین را تجربه می کنند .........

و من فقط خدا را سپاس میگویم چون حال این روزهایم خوب است ، خیلی خوب ........

 تیر ماه فرصت نشد که بنویسم و حالا می نویسم . ماه خوبی بود خیلی خوب، روزای گرم ماه رمضون و پر از حس و شور که من خیلی دوسشون داشتم و دارم . از بچگیم ماه رمضونو دوس داشتم یه حس خاصی هست توی این ماه که آدم دوس داره همیشه این حس باشه . ماه رمضون امسالم با همه قشنگیاش گذشت و من بازم یه هدیه خیلی خیلی خوب از خدا گرفتم ، یه هدیه خیلی خوب که داره مسیر زندگیمو تغییر میده و حسابی حالمو خوب کرده . فقط میگم خدایا شکرت.....

روزهای گرم و شیرین مردادی در حال گذرن و بدو بدو دارن میرن انگار یه مسابقه اس . تا چشم بهم میزنی روز بعد میاد و بعدش ماه بعد و بعدترش هم سال بعد .مرداد امسال حسابی داره گرد و خاک میکنه و داره خودی نشون میده با گرماش . ولی خدایا بازم میگم شکرت چون این یعنی من زنده ام و دارم یه تابستون دیگه رو میگذرونم . این روزا هم میرم سرکار هم کارای متفرقه انجام میدم . کتاب "چهار اثر از فلورانس اسکاول شین " رو دارم میخونم .کتابی که شاید یه هدیه بود از طرف خداوند برای من که بتونم خودمو و زندگیمو تغییر بدم . تو کلاس طراحی چهره با سیاه قلم هم ثبت نام کردمو میرم . حس میکنم وارد یه دنیای جدید شدم . یه دنیای متفاوت و پر از حسای قشنگ .سعی میکنم نمونه کارامو اینجا بزارم . یه سری رو هم عکس گرفتم که بزارم ولی متاسفانه فلشم سوخت و فرستادم گارانتی . از دفعه های بعد حتما عکس نمونه کارامو میزارم . تو این پست میخواستم کلی عکس بزارم ولی نشد که بشه . دفعه بعد جبران میکنم حتما ......

 

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان ملینا
31 مرداد 93 19:12
ناهید جون سلام .از آهنگ وبلاگت خیلی خوشم اومد برام ایمیل می کنی آدرس دانلودش رو نمی دونم از کیه .
ناهید
پاسخ
سلام زهرا جون بابا از این طرفا . خوشحالم کردی اومدی . بووووس . این آهنگ " چرا رفتی "از همایون شجریان هستش . با یه سرچ میتونی لینک دانلودش رو پیدا کنی اگه نتوستی بهم بگو که واست آهنگو ایمیل کنم دوست من .
مامانی شهرزاد
1 شهریور 93 9:38
به به به بالاخره خانوم تشريف آوردن دلم واست ي ذره شد بود بابا. خداروشكر كه دارم اين حرفها رو ازت ميشنوم اينكه حالت خوبه خيييييييلي خووووووشحال شدم عزيزم انشالا روزهاي بهتر از اين در انتظارت باشن
ناهید
پاسخ
خواهش میکنم دیگه شرمنده ام نکن بابا . دل منم واست خیلی تنگ شده بود . امیدوارم که این روند خوب تو زندگیم ادامه داشته باشه . مرسی که همیشه میای به وبم و بهم سر میزنی دوست گلممممممممم. اون پسر نازتو ببوس .
فرناز خاله آرسن جون
1 شهریور 93 14:52
ناهید جونم خوشحالم که حال این روزهات خوبه ایشالله همیشه خوب باشی چون واقعا لایقشی و شکر بابت اتفاق های قشنگ تو زندگیت ،منم تعریف اون کتاب رو شنیدم هنوز وقت نکردم بخونم ،درسته روزها خیلی تند میگذرن اما مارو بی نصیب از نوشته های قشنگت نکن و عکس کارهات رو بذار تا ما به داشتن دوست هنرمندمون افتخار کنیم
ناهید
پاسخ
مرسی مرسی فرناز جون گل خودم . فرناز یعنی اگه این کتابو نخونی ضرر کردی فوق العاده اس . من یه دور خوندمش دوباره دارم میخونمش . خیلی کتاب قشنگیه خیلی بهت انرژی مثبت و خوب میده . این کتاب روحیه منو که خیلی تغییر داده .تو پست بعدی حتما از کارام عکس میزارم و صد البته که هر چقدر هنرمند بشم به پای تو نمیرسم دوست مهربونم . دوست دارم .
نگارین
6 شهریور 93 13:38
روزت مبارک
ناهید
پاسخ
مرسی عزیز دلم روزتو هم مبارک . اومدم تو وبت که کامنت بذارم اما صفحه نظران قسمت کدش واسم فعال نشد و نتونستم تو وبت کامنت بزارم گلم . می بوسمتتتتتتت.
مامان عاشق
6 شهریور 93 18:55
روزت مبارك خانم خانما
ناهید
پاسخ
مرسی عزیزمممممممممممم
مامان ملینا
17 شهریور 93 19:28
ناهید جون سلام .با دو پست جدید اومدم خوشحال می شم تشریف بیاربین
ناهید
پاسخ
چشم میام
پگاه مامان آرتین
1 مهر 93 13:32
عزیزم چراآپ نمی کنی.دلم تنگ شده
ناهید
پاسخ
زودی میام عزیزدلم