وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

فصل جیرجیرکها

1393/4/3 17:55
نویسنده : ناهید
1,282 بازدید
اشتراک گذاری

دل آدم ...چه گرم مي شود گاهي ساده ، به يک دلخوشي کوچک...
به يک احوالپرسي ساده...
به يک دلداري کوتاه ...
به يک "تکان سر"يعني تو را مي فهمم...
به يک گوش دادن خالي ، بدون داوري!
به يک همراهي شدن کوچک ...
به حتي يک همراهي کردن ممتد آرام ...
به يک پرسش :"روزگارت چگونه است ؟"

به يک دعوت کوچک به صرف يک فنجان قهوه !
به يک وقت گذاشتن براي تو...
به شنيدن يک "من کنارت هستم "...
به يک هديه ي بي مناسبت ...
به يک" دوستت دارم "بي دليل ...

به يک غافلگيري :به يک خوشحال کردن کوچک ...
به يک نگاه ...
به يک شاخه گل...
دل آدم گاهي چه شاد است ...
به يک فهميده شدن درست !

به لبخند!
به يک سلام !
به يک تعريف به يک تاييد به يک تبريک ...!!!

و ما چه بي رحمانه اين دلخوشي هاي کوچک و ساده را از هم دريغ مي کنيم و تمام محبت و دوست داشتن مان را گذاشته ايم کنار تا به يک باره همه آنها را پس از مرگ نثار هم کنيم ...

ناهید نوشت : همیشه صدای جیرجیرکها یاد آور این هستند که تابستان بار دیگر از راه رسیده است . و این یعنی بهار با همه زیبایی اش کوله بارش را جمع کرده و رفته . و تابستان با چمدانی پر از حرارت و شادی بازگشته . همان فصل شاد احساس ..... . یادش بخیر تابستانهای چند سال پیش . همان سال های پر از شادی و پر خاطره ی روز های مدرسه که برای آمدن روزهای تابستانش و فصل تعطیلات لحظه شماری می کردم . تابستان همیشه روزهای پر از شوق و شادی آن سال ها را به یادم می آورد . و من چه بی صبرانه منتظر گذشتن آن روز ها بودم برای رسیدن به روزهای آینده و  اکنون دلم میخواهد برگردم به روزهای گذشته . واقعا ما انسانها موجودات عجیبی هستیم ......

توی این مدت سرم خیلی شلوغ بود و هست . از 27 فروردین بعد از ظهر هم میرم سرکار و و تقریبا از صبح تا هشت و نیم نه شب سرکارم . که البته این طوری برام بهتره و این به خواست خودمه . حداقل از فکر و خیال و افکار جورواجور راحت میشم . شبم که میرم خونه اونقدر خسته ام که وقتی نمیمونه .کلاسامم فعلا تعطیل کردم .

30 فروردین هم تولدم بود و چیزی که جالب بود تو تولد امسال این بود که همه تولدمو یادشون رفته بود به جز شوهر خواهرم که اون شب هم روز زنو بهم تبریک گفت و هم تولدمو ( مثل همیشه با معرفت ترین عضو خانواده مون ). البته نا گفته نماند از داداشم به خاطر روز زن یه شاخه گل گرفتم . بعدش تازه بقیه یادشون اومد که تولدمه و به خاطر اینکه شرمنده نشن هدایای نقدی دادن بهم .متنظر منم از فرصت استفاده کردم و کتاب شعر هشت کتاب سهراب سپهری رو که خیلی دوست داشتم خریدم که واسه همیشه یادگاری بمونه و یادآور خاطره تولد امسال باشه .

اردیبهشت ماه هم مثل همیشه آروم و بی سر و صدا بود و به سرعت برق گذشت . هر سال توی این ماه توی شهرمون جشنواره بهار نارنج برگزار میشه و امسال منو دوستم برای اولین بار رفتیم . جشنواره جالبی بود . رقصهای محلی از همه شهرهای ایران ، غذاهای محلی ، صنایع دستی ، لباس های سنتی و مراسم عرق بهار نارنج گیری که در نوع خودش جالب بود .

خرداد هم خوب بود البته به غیر از اون بارون سیل آسایی که تو تعطیلات خرداد اومد . بازی های جام جهانی فوتبال و بازیهای لیگ جهانی والیبال شروع شده و منم که علاقه مند به هر دو ، ولی هیچ بازی رو نتونستم درست و حسابی ببینم به جز بازی ایران و آرژانتین که حسابی هم حالم گرفته شد . امیدوارم ایران تو بازی با بوسنی موفق بشه . ورق برگرده و بتونیم بریم به مرحله بعد .

در کل توی این سه ماه همه چی خوب بود و هیچ اتفاق خاصی نیفتاد . خدایا شکرت.

این چند تا عکس مربوط میشه به 30 خرداد که با اکیپ همیشگی رفتیم جنگل سیارو اسپه رو که طرفای کیاسر بود و خیلی هم قشنگ بود .

پسندها (3)

نظرات (14)

(مامان سویل)
4 تیر 93 3:25
ناهید
پاسخ
مامانی شهرزاد
4 تیر 93 9:52
به به به چه عجب خانوم خانوما اومدن. دلم برات خيلي تنگ شده بود ناهيد جدي ميگم . خوشحالم كه همه چي خوب بوده و مشكلي نداشتي . حسابي سرخودتو شلوغ كردي البته خوب كردي. چه جاي قشنگيه اينجا كه عكسشو انداختي. دوستت دارم عززززززيزم
ناهید
پاسخ
ما که همیشه هستیم شما رو نمیشه پیدا کرد منم دلم برات تنگ میشه به خدا . راستش گاهی وقتا خودم انقدر دلم برای دوستام تنگ میشه با خودم میگم کاش وضعیتم اینطوری نبود و میتونستم یه خورده باهاشون بیشتر ارتباط داشته باشم ولی روزگار دیگه کار خودشو میکنه ولی با این همه من عاشقتمممممممممممم عاشق خودتو این همه محبتت و مهربونیت دوست با معرفتو با وفای من .هر وقت دلت تنگ شد اسمس بده شماره مو که داری . اگه کم بهت سر میزنم اگه بی معرفتم ببخش ولی همیشه به یادتم و هر وقت میام وب میبینم همیشه اولین نفری هستی که کامنت میداری کلی ذوق میکنم و خوشحال میشم . دوست دارم بی نهایتتتتتتتتتتتت
فرناز خاله آرسن جون
4 تیر 93 14:05
همیشه وقتی مطالبت رو میخونم انگار که از زبون خودم مینویسی و ته دلم خالی میشه واقعا ما ادمها خیلی چیزهارو زود فراموش میکنیم و همش درگیر چیزهای گذرای زندگی هستیم گاهی خودمون رو هم فراموش میکنیم و ساده از کنار هم و لحظه ها میگذریم ؛اما خوشحالم که تو این چند ماه همه چی خوب پیش رفته و تولد تو من یادم بود ها به اطرافیان هم آدم حق میده همه درگیر زندگی ان و مشکلاتش و تاریخ ها از یاد ادمها میره ،عکسهای جنگل عالی بودن خوش به حالت کاش منم اونجا بودم خلاصه بدون ناهید جونم همیشه تو ذهنم و یادم هستی و چه خوبه تو دوست خوب رو پیدا کردم میبوسمت فراووون
ناهید
پاسخ
فرناز عزیزم مرسی از اینکه تولدم یادت بود دوست خوبم و اینکه خوشحالم از اینکه مطالبو میخونی خوشت میاد عزیز دلم . و اینکه من هیچ توقعی از دیگران ندارم که حتما تاریخ بهترین روزای زندگیم یادشون بمونه چون شاید خودمم هزاران بار فراموش کنم فقط به جهت اینکه تولد امسال با فراموشیشون به یاد ماندنی شد نوشتم عزیزم . اگه دوست داری بری جنگل خب بیا شمال کلی بهت خوش میگذره ها . نبینم غمتو منم خیلی خوشحالم که دوست خوب و مهربون و مخصوصا دوست هنرمندی مثل تو پیدا کردم . دوست دارم گلم .و میبوسمت . و از اینکه همیشه بهم سر میزنی ازت واقعا ممنونم . دوست دارم و عاشقتمممممممممم اساسی
مامان بهداد
6 تیر 93 13:30
سلام عزیزم خصوصی داری.
تبادل لينک
9 تیر 93 20:28
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -------------
ناهید
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنونم از اینکه همیشه به وبم میای و از توجهت ممنونم .
نگارین
10 تیر 93 22:56
سلام ناهید جان ممنون عزیزم نظر لطفته
ناهید
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی که بهم سر زدی . امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم .
مامانی شهرزاد
11 تیر 93 9:14
آخه من عاششششششششقتم . هرروز به وبت سر ميزنم عزيزم
ناهید
پاسخ
منم عاشقتمممممممممممممممممممم خیلی زیاااااااااااااااااااااااااد شدیدددددددددد در حد لالیگااااااااااااا اساسیییییییییییییییی . فدای همه مهربونیات که انقدر ماهی به خدا . دوست دارم .
پگاه مامان آرتین
11 تیر 93 12:54
عزیزم متن زیبایی بود کلی استفاده کردمهمیشه لبت خندوننننننننننن
ناهید
پاسخ
مرسی عزیز دلم . امیدوارم شما هم همیشه پر از شادی و آرامش و عشق باشین . آرتین نازمو ببوس
مامان مریم
17 تیر 93 12:39
خانومی بیا خصوصی داری...
ناهید
پاسخ
چشم
مامانی شهرزاد
22 تیر 93 9:05
تو چرا آپ نميكني خوووووووووووووووووووووووب؟؟؟
ناهید
پاسخ
چشم آپ میکنم حالا چرا میزنی خوووووووووووووو. دوستتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممم عشق منییییییییییییییییییی
مامان عاشق
24 تیر 93 17:13
مثل همیشه زیبابه خودت افتخار کن با این قلم زیبات
ناهید
پاسخ
به به ببین کی اومده اینجا . خانوم پارسال دوست امسال آشنا . بابا کجایی . چقدر دیر به دیر میای . دلم واسه خودتو اون دختر کوچولوی نازت تنگ میشه خواهشن زود به زود بیا . بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس . از تعریفتم ممنون نظر لطفته عزیز دلم همیشه بهم لطف داری گلم . میبوسمت هم خودتو هم اون دختر ناز و شیطونتو
کوثر
31 تیر 93 23:44
با اثر جدیدم به روزم.خوشحال میشم نظرتونو بدونم
ناهید
پاسخ
دوست گلم من همیشه به وبت میام و آثارت رو میبینم و واقعا قشنگن دوست هنرمندم . ولی مشکلی که هست من نمیتونم واست نظر بزارم اخه کد امنیتی قسمت نظرات رو نشون نمیده واسم نمیدونم علتش چیه . ولی در هر صورت برات آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم هر روز بهتر از روز قبل باشه برات دوست گلم .
مامان مریم
2 مرداد 93 17:59
سلام خاله جون مهربون. خوبی؟ خوشی؟ شبهای احیا خیلی اسمت و صدا کردم و یادت بودم الهی که خدا هر چی رو که میخوای به زودی برات اجابت کنه. حال و احوال منم ای بد نیستم سنگین شدم و خسته و بی حوصله. طاقتم دیگه تموم شده و لحظه شماری می کنم کمتر از 25 روز دیگه دیگه فارغ میشم. ان شاالله یکشنبه ی آینده میرم دکتر که بگه تاریخ دقیقش کی هست و برگه ی پذیرش بیمارستانم و برام بنویسه. دعا کن که این چند وقت هم برام سبک و زود بگذره. از همه مهمتر دخترم صحیح و سلامت باشه.
ناهید
پاسخ
سلام مریم جون عزیز . من خوبم . ممنونم دوست مهربونم از دعاهات واقعا بهم لطف داری نمیدونم چی بگم فقط امیدوارم شایسته این همه مهربونی باشم دوست گلم . ایشالا بزودی دختر کوچولوت به دنیا بیاد و از این وضع راحت شی عزیز دلم نگران نباش بیشترش رفته کمترش مونده . ایشالا بزودی یه دختر کوچولوی سالم و ناز بزودی به جمعتون اضافه میشه . دوست دارم و برات دعا میکنم که بهترین روزها در انتظارت باشه .
مامان مریم
8 مرداد 93 21:28
سلام خاله. بیا خصوصی کارت دارم.
ناهید
پاسخ
بروی چشم