وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

4 اسفند 93

1393/12/4 16:41
نویسنده : ناهید
712 بازدید
اشتراک گذاری

به سمت آرامش برو

به سمت مهربانی برو

به سمت عشق برو

به سمت ایمان برو

امروز رو ترک کن

امروز میگذره

امروز تموم میشه

به سمت لطف و برکت برو

بزار ما وارد تاریکی بشیم 

نمیترسیم

تنها نیستیم

بزار امید با کمی لذت

با خیال آسوده

به خونه برسه .....

( برگرفته از فیلم خاطرات یک خون آشام فصل 6 )

ناهید نوشت : گذر لحظه های زیبای این روزها به سرعت باد است زمستان آرام و پاک در حال گذر است و من میخواهم در این لحظه های زیبا قشنگترین ثانیه ها را بسازم ، ثانیه هایی که حالا ارزششان را خوب میفهمم . حالا میفهمم که زندگی ام یک موهبت الهی است . خدایا شکرت . امروز 4 اسفند 1393 است . نمی دانم چرا هنوز هم این تاریخ به یادم مانده است و هنوز در ذهنم دارمش و از یادآوری آن خونی گرم در رگهایم جاری میشود و نمیدانم چرا هنوز هم ماه اسفند برایم قشنگترین ماه سال است و خاطرات گرم و شیرین گذشته برایم مرور می شود . خدایا فقط باز هم می توانم بگویم : هزاران بار بیشتر از همیشه شکرت که همه آنچه برایم می خواهی مطمئناً برایم بهترین است . و من در این روز قشنگ برایش از درگاه الهی تو برکت ، عشق ، آرامش ، مهربانی و رسیدن به همه رویاهای قشنگش را می خواهم .

سال 93 هم داره تموم میشه " واقعا به ناگاه چه زود دیر مشود. "بهمن امسال هم با همه فرازها و اتفاقاتش گذشت . امسال دوباره تو کنکور ارشد شرکت کردم 17 بهمن امتحانم رو دادم ولی امتحانش خیلی سخت بود و دقیقا فردای اون روز و یک هفته قبل از سفر مامانم به کربلا اتفاق خیلی بدی برامون افتاد و خونمون آتیش گرفت و کلی از وسایل سوخت تا چند روز تو بهت این مسئله بودیم و مامانم خیلی ناراحت بود و نمیخواست بره سفر ولی با کمک هم خونه رو یه خورده روبراه کردیم و مامانو به زور فرستادیم تا روحیه اش عوض شه . و الان چهار روز مامانم رفته و پنج شنبه برمیگرده . و خیلی دلم واسه مامانم تنگ شده غمگین من هیچ وقت انقدر از مامانم دور نبودم تا حالا. هفته بعد هم با بچه های کارگاه نقاشی نمایشگاه داریم و امیدوارم به بهترین شکل ممکن برگزار شه . البته من به خاطر اتفاقاتی که افتاد هنوز کارمو تموم نکردم ولی امیدوارم بتونم کارمو تموم کنم و توی نمایشگاه کارمو ارائه بدم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کوثر
7 اسفند 93 14:36
امیدوارم سالت قشنگ تموم بشه
ناهید
پاسخ
ممنونم کوثر عزیز . امیدوارم امسال به همه آرزوهای قشنگت برسی .
ĸoѕαr
29 فروردین 94 18:37
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
ناهید
پاسخ
چشم