وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

شروعی دیگر

1393/1/16 20:57
نویسنده : ناهید
1,353 بازدید
اشتراک گذاری

من چه سبزم امروز

و چه اندازه تنم هوشیار است

نکند ، اندوهی سر رسد از پس کوه

زندگی خالی نیست

تا شقایق هست زندگی باید کرد

در دل من چیزی است ، مثل یک بیشه نور ، مثل خواب دم صبح

و چنان بی تابم که دلم می خواهد

بدوم تا ته دشت ، بروم تا سر کوه

دورها آوایی است که مرا می خواند ......

ناهید نوشت :باز بهار ، باز هم شروعی دیگر و باز هم فرصتی دوباره و روزهایی که از پی هم خواهند آمد . کمی می ترسم ، اما دلم گرم است ، دلم گرم خداوندیست که یار همیشگی ام بوده و هست و خواهد بود.همان تنهایی که هیچگاه تنهایم نگذاشت ...... . به امید او روزهای بهتری آغاز خواهم کرد و به آرزوهای شیرینم می اندیشم و دوباره بهتر و محکمتر گام هایم را برمیدارم و تلاش خواهم کرد و تلاش خواهم کرد ....

* سال نو رو به همه تبریک میگم و امیدوارم امسال یکی از بهترین سال های زندگیمون باشه و امسال سال رسیدن به آرزوهامون باشه . برای من که از همون روز اول خوب شروع شده و خدا رو از این بایت شکر میکنم و  امیدوارم ادامه داشته باشه . مدتها بود که خانواده ام درگیر یه مشکل بیمه ای بودن که همون روز اول بهار رفتن به خونه یکی از آشناها باعث شد تا مشکلمون حل بشه و خیال همه راحت بشه و این یکی از بهترین چیزایی بود که برامون اتفاق افتاد . و کلا تعطیلات امسال خیلی بهتر بود نسبت به سال قبل . و میشه گفت تقریبا به من خوش گذشت حتی روزایی که رفتم سرکار . آخه رئیس غرغروی من با خانواده اش رفت مسافرت و من توی تعطیلات با این اینکه رفتم سرکار اما حسابی بهم خوش گذشت .و بار هم امیدوارم امسال سال خیلی خوبی باشه برای همه . چند تا عکس هم میذارم که مربوط میشه به 13 بدر 93 و .....

 هفت سین خونه مادر بزرگم

هفت سین خونه خواهرم

عکسای جنگلی که واسه 13 بدر رفته بودیم

 

اینم عکسای گلایی که تو جنگل داشت و من خوشم اومد و عکس گرفتم ازشون

و اینم دفتر خاطرات سال 1393

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان اهورا(شهرزاد)
17 فروردین 93 11:50
نااااااااااااااهيد عزيزم .منم اميدوارم امسال سال رسيدن به تمامي آرزوهامون باشه . مخصوصا ... ميدوني كه . عكساي جنگل فوووووووووووووووووووووووق العاده اس. روحم پر كشيد . دوستت دارم عزززززززززززززززززززززيزم
ناهید
پاسخ
ایشالللللللللللللللللللللللللله خدا و فرشته هاآمین بگن و مخصوصا رو نگرفتم عزیزم یه خورده واضح تر توضیح بده لطفا آخه من آی کیوم یخ زده اس گلم ؟ فدای اون روحت بشم که پر کشیده من دوست داررررمزیادددددددددددد.
فرناز خاله آرسن جون
17 فروردین 93 17:51
سلام ناهید جون مهربونم خوشحالم که سال رو با خوشی شروع کردی ایشالله سال خوبی برات باشه سالی پر از شادی و برکت و سلامتی و تو اون دفتر خاطرات بهترین خاطرات زندگیت رو بنویسی سفره هفت سین مادر بزرگ خیلی به دلم نشست کاش منم کنار اون سفره سال تحویل بودم عکسهای 13 بدر هم عالی بودن
ناهید
پاسخ
جیگرتورووووووو فرنازم خوبی عزیزدلم . مرسی امیدوارم امسال به همه آرزوهای قشنگت برسی گلم .سفره هفت سین خونه مادربزرگ به دل همه نشست و همه کنارش کلی عکس گرفتن . دوست دارم گلم . بوووس
مامان بهداد
17 فروردین 93 21:52
سلام ناهید جان عیدت مبارک . امیدوارم که سالی پر از خیر و برکت و شادی و آرامش در پیش رو داشته باشی. خب خدارو شکر که بهت خوش گذشته . امیدوارم که توی دفتر خاطراتت همش خوبی و خوشی یادداشت کنی. من و بهداد و نی نی هم خوبیم. فردا دوباره بر می گردیم تهران تا برم سونوی تخصصی از نی نی. برام دعا کن. این دیگه آخرین مرحله هست که میگه نی نی سالمه و مشکلی نداره. خوش باشی عزیزم.
ناهید
پاسخ
سلام عزیزم عید شما هم مبارک امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشین یه سال توپه نوپ کنار نی نی های خوشگلت عزیزم . ایشالله نی نیت سالم سالمه .تا خدا رو داری نگران نباش عزیزم .بوووووووس
مامان اهورا(شهرزاد)
18 فروردین 93 12:03
توي خصوصي واست ميذارم اونو گلم
ناهید
پاسخ
بی خیال بابابه تنها چیزی که فک نمیکنم همینه .
مامان بهداد
20 فروردین 93 23:03
سلام ناهید عزیزم من کار سونو گرافیم انجام شد و همه چیز نی نی روبه راه بود. صحیح و سلامت. یه خبر بامزه هم بهت بدم چون خودم هنوز تو شوک هستم و باورم نمیشه. نی نی مون دختره ه ه ه ه ه
ناهید
پاسخ
وای مریم جووووووووووووون چقدر خوشحالم وای خدا نی نی دختر من عاشقشم خدا رو شکر مریم جون خیلی خوشحالم که نی نیت سالمه و بیشتر ازون که نی نی دختره الهی قربونش برم من . منم نی نی میخوامممممممم اونم دختر
مامان اهورا
22 فروردین 93 11:46
عجب موسیقی گذاشتی دختر
ناهید
پاسخ
دیگه دیگه خیلی این آهنگو دوس دارم
مامان بهداد
23 فروردین 93 23:27
سلام عزیزم بیا خصوصی
پگاه مامان آرتین
29 فروردین 93 17:32
عزیزم همیشه شاد وسرزنده باشی.بخند تا دنیا به روت بخنده.موفق باشی وخوشحالم که خوشحالی
ناهید
پاسخ
مرسی عزیز دلم امیدوارم همیشه کنار خانواده ات خوشبخت و پراز آرامش زندگی کنی .بوس