وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

بهار 1393

1392/12/28 10:48
نویسنده : ناهید
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

 

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم

حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد دیگران را دوست بدارم

آن گونه که هستند ، نه آنگونه که می خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم

هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد.....

لحظات از آن ماست ؛ آبی ، سبز ، سرخ ، سیاه ، سفید ....... رنگهایی که بایسته است باید بر آنها زد...

سال نو مبارک

ناهید نوشت :روزگار ورق خورد و قلم نگاشت ، روز گار ورق می خورد و قلم می نگارد ، روزگار ورق خواهد خورد و قلم نیز خواهد نگاشت و این گردش ادامه خواهد داشت ، زشت و زیبایش را خودمان می سازیم زیرا این اعمال ما هستند که همه چیز را به حرکت در می آورند و شیرینی و تلخی روزهایمان را می سازند . پس چه زیباست که زیبا عمل کنیم تا روزهای زیباتری بسازیم در این فرصت نو شدن ، در این آغاز دوباره و در این بهار زیبا......

 خدایا این گونه آغاز خواهم کرد :

به خاطر همه روزهایی که گذشت سپاسگذارم ،

و به خاطر همه روزهای نیامده 

که می تواند پر از امید زیستن و زندگی دوباره و فرصتی برای تغییر و نو شدن باشد

باز هم سپاسگذارم

که برای من نشانه ایست از طرف تو که هنوز به بهتر بودنم امیدواری

و این من کوچک همه سعیم را برای بهتر بودن خواهم کرد .

خدایا در این آخرین روزهای سال و در این آخرین فرصتهای باقیمانده دعا میکنم برای عزیزانم که دلهایشان را به عشق و مهربانی زنده نگهداری و آرامش را بر ذره ذره وجودشان ارزانی کنی و برایشان سلامتی میخواهم به اندازه حد بی نهایتت و شادی آرزو میکنم به هر اندازه که میخواهند و برای همه سخاوت ، همدلی ، موفقیت ، صبر ، خوشدلی و قلبی زیبا و پر از مهر میخواهم .

و برای خودم :

خدایا

در روزهایی که بر من گذشته

در خود فرو رفتم و نشکفتم

در این سال نو

به من روزهایی ببخش

که بتوانم در دقایق آبی رنگ آن

طوری در خود فرو بروم

که دوباره سر بر آورم ........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان اهورا(شهرزاد)
28 اسفند 92 13:52
مثل هميشه بي نظيري عزيز دلم. اميدوارم سال جديد سالي پر از موفقيت و خوشبختي و سعادت برات باشه. گوشي ندارم ناهيد يعني دارما ولي دره پيته باهاش حال نميكنم . در اولين فرصت كه گوشي درست و حسابي بگيرم امان نمي دم بهت از اس بي نهايت دوستت دارم و ممنون از دعاهاي قشنگت . بهارت مبارك دختر بهاري
ناهید
پاسخ
وقتی آدم دوستای بی نظیری مثل تو داشته باشه دیگه همینه دیگه . قربون اون دل مهربونت
نگارین
1 فروردین 93 20:35
مثل لحظه اي که باغ, در ترنم ترانه شکوفا ميشود, غرق در شکوفه ميشود روزگارتان بهـار لحظه هايتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک
ناهید
پاسخ
از متن خیلی قشنگت ممنونم و سال بی نهایت خوبی رو برات از خدای مهربون میخوام گلم .
کوثر
1 فروردین 93 22:06
عیدت مبارک خانومی
ناهید
پاسخ
عید تو هم مبارک خانوم هنرمند
مامان یگانه
3 فروردین 93 23:58
سلام ناهید خانم. مطالب زیبای وخوش قلم خودتون و نظرات رامرور کردم. زیبا تلخ دلنشین هست. ناهید جان فقط خودت و وجودت و شخصیتت را باورکن.
ناهید
پاسخ
سلام گلم ممنونم که به وبم سر زدی و ممنونم از نظر پر مهرت . امیدوارم همیشه شاد و پر آرامش و پر از عشق باشی دوست خوبم.
مامان سویل
6 فروردین 93 13:16
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم امسال سالی سرشار از شادی و خوشی براتون باشه
ناهید
پاسخ
سلام گلم سال نو شما هم مبارک منم برات سال خوبی رو آرزو میکنم
مامان بهداد
8 فروردین 93 10:34
سلام ناهید عزیزم عیدت مبارک. امیدوارم که امسال سالی پر از شادی عشق و آرامش باشه . برات بهترینها رو آرزو می کنم. دوستت دارم خواهر گلم. شاد باشی
ناهید
پاسخ
سلام عشقممممم عید تو هم مبارک عزیزم .ایشاله واسه همه سال خوبی باشه سال رسیدن به آرزوها. منم واسه خودت و واسه نی نی هات بهترینها رو از خدا میخوام و کلی هم دوستون دارم .
پگاه مامان آرتین
8 فروردین 93 15:55
عزیزم بهترینهاروبرات آرزومندم.امیدوارم لبات تاابدخندون باشه . عیدت مبارکککککککک مهربون
ناهید
پاسخ
سلام گلم مرسی عزیز دلم عید شما هم مبارک. سال خیلی خوبی داشته باشین
کوثر
14 فروردین 93 21:04
سلام عزیزم دعوتید به دیدن اثر جدیدم
ناهید
پاسخ
سلام گلم به روی چشم
مامان عاشق
1 اردیبهشت 93 15:59
سال نو مبارک ، امیدوارم امسال برات پر از خوشحالی و خبر های خوب باشه ببخشید دیگه ما بعد از 2 ماه تازه وقت کردیم بیاییم
ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم سال نو تو هم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی . سعی کن زود زود بیا دلم واست تنگ میشه گلم . بووووس