وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

4 اسفند 92

1392/12/4 21:12
نویسنده : ناهید
1,482 بازدید
اشتراک گذاری

من و خداوند هر روز صبح

فراموش می کنیم ....

او خطاهای من را ....

و من لطف او را .....

به امید روزهای زیباتر از دستان مهربان او .....

ناهید نوشت : اسفند آمده است ، اسفند زیبا ، همان ماه ساده و بی ریا ، همان ماه تنها و دوست داشتنی ، همان ماهی که همه آنقدر سرگرمند که کسی گذر روزهایش را متوجه نمیشود . همان ماهی که همه برای رسیدن به فروردین نادیده اش می گیرند . همان ماهی که کسی متوجه حضورش نیست . فقط با آمدنش همه چیز کمی سریعتر پیش می رود . گاهی با خودم میگویم این ماه چقدر غریب است و من عاشق این ماهم با همه تنهایی و غریبی اش. با حضورش مرا به روزهای گذشته می برد . روزهایی که دلم میخواهد تک تکشان را به یاد داشته باشم . همان روزهای رنگی و پر از خاطره چند سال پیش . یادش بخیر روزهای گرم حضور آن دوست ، روزهای پر از عشق ، روزهای با هم بودنمان ، روزهای آرام من ، روزهایی که حاضرم تمام زندگی ام را بدهم تا یک بار دیگر بدستشان بیاورم . روز 4 اسفند ، روز تولد آن دوست ..... و حالا این منم تنهای تنها بدون حضورش در روز تولدش ..... این روزها دلم عجیب هوایش را در سر دارد و باز هم فقط این اشکهایم هستند که به دادم می رسند تا شاید کمی آرام شوم .........

* بهمن رفت ، اسفند اومد . این ماهو واقعا دوست دارم و دلم میخواد هر روزش به آروم ترین شکل ممکن بگذره . ماهی که منو به قلب خاطراتم می بره . همون زمان ها و روزهایی که همه چیز یه طور دیگه بود . همه چیز خیلی قشنگ بود ، اصلا انگار قشنگیش یه طور خاص بود ولی افسوس .......... دلتنگم ، خیلی هم دلتنگم ، روزهام گاهی با بغض گاهی با اشک می گذره ..... نمی دونم می تونم بازم تحمل کنم یا نه . فقط هر صبح که بیدار میشم میگم خدایا خودت هوامو داشته باش که فقط خود خودت میدونی تو دلم داره چی میگذره . موهام دارن دونه دونه سفید میشن . خدایا بازم دلمو میسپرم به تو و امید به روزهای آینده بهتر...... 

 

در خالصانه ترین کنج قلبم ،

آنجا که خبر از ریا و دو رنگی نیست ،

با تمام وجودم برایش آرزو میکنم

بهترین هایی را که هیچکس برایم هیچوقت آرزو نکرد .........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بهداد
5 اسفند 92 8:27
سلام ناهید عزیزم حس و حالت رو از ته قلبم درک می کنم. چون خودم کشیدم، تک تک این ثانیه ها و لحظه ها و روزها و خاطراتت رو عمیقا حس می کنم. دردناکه اما به یاد آوردنش به دردش می ارزه. به شرطی که دیگه دنیای واقعیتها رو کنار نگذاری. میدونم که هنوزم که هنوزه نمیتونی فراموشش کنی. اما عزیزم اینو بدون که هر کسی توی این دنیا یه سهمی داره امیدوارم و که سهم و نصیب تو خیلی بیشتر از اونی که الان تو رو داره می سوزونه باشه. جوری که وقتی به سهم و قسمتت رسیدی به این روزات بخندی و حتی نخوای که توی ذهنت بیادشون بیاری. من میدونم و ایمان دارم که خدا همونی که هممون فکر می کنیم بعضی وقتها یه گوشه نشسته و ما رو یادش رفته که یادش نرفته یه ظرفی برامون گذاشته که یواش یواش پرش می کنه که ذوق مرگ نشیم. اینو بدون که خدا برات بهترینها رو کنار گذاشته که توی ظرفت بریزه اینقدر زیاد که سر ریز بشه و نتونی بشمریشون عزیز دلم. به خدا توکل کن. نماز بخون دعا بکن زیارت برو یه جا بشین و از ته دلت از خودش بخواه . به خدا خدا بهت می ده . بهترینها و شایسته ترین ها رو . تو شایسته ی بهترینها هستی . دوست عزیزم. دوستت دارم ناهید نازنین. این روزای آخر سال برات آرامش قلبی و ذهنی رو از خدا می خوام تا بتونی که سال آینده بهترین تصمیم ها رو بگیری. آرزو دارم سال جدید نگاه جدیدی به زندگیت داشته باشی و به همه ی آرزوهات برسی. تو فقط بخواه....
ناهید
پاسخ
سلام مریم عزیزم . مرسی از حرفای دلگرم کننده و آرامش بخشت . و ممنونم از حس همدردیت . و خوشحالم دوست خوبی مثل تو دارم . همیشه با حرفات یه جور آرامش در من ایجاد میکنی عزیزم . و ازت ممنونم که به یادمی و خدا رو شکر میکنم که بهترینهایی مثل تو در کنارم هستن . و از اینکه برام دعا میکنی بی نهایت ممنونم و امیدوارم شایستگی دعاهای قشنگت رو داشته باشم دوست مهربونم . منم برات بهترینها رو آرزو میکنم . دوست دارم مریم خوبم .
مامان بهداد
5 اسفند 92 8:39
راستی از حال و احوال من پرسیده بودی. خدارو شکر به نسبت دو ماه پیش خیلی بهترم . اما هنوز تموم نشده. یه کم کارم سخته خب هم حال و جون درست و حسابی ندارم و هم بهداد و باید تر و خشک کنم و باهاش سرو کله بزنم و هم به امورات خونه و زندگی برسم. این دفعه یه کم کارم زیادتر از قبل از بهداد شده. اما خب می ارزه بالاخره همه چی هلو برو تو گلو نیست و کمی صبر باید... مواظب خودت باش عزیزم. دوستت داریم. منو بهداد برات دعا می کنیم. مخصوصا شبها که می خوایم بخوابیم همه رو دعا می کنیم و بهداد دستاش و بالا می گیره و می گه آمین. اون موقع یادت هستم. امیدوارم که قابل باشیم و خدا صدای بهداد عزیزم و بشنوه. من میگم میشنوه شما چطور؟...
ناهید
پاسخ
خدا رو شکر که حالت خوبه . ایشالا که روز به روز بهتر شی . ممنونم که برام دعا میکنین و مطمئنم خدا دعاهاتون رو برآورده میکنه به خاطر دل پاکتون . به امیر بهداد بگو واسم بلند بلند و از ته قلب پاکش دعا کنه که مطمئنم دعاهاش بی برو برگرد براورده میشه . مرسی عزیزم واقعا ممنونم که انقدر به یادمین . نمیدونم بابت این همه خوبی چطور تشکر کنم . دوستون دارم هر جفتتونو
مامان بهداد
5 اسفند 92 8:41
راستی خصوصی داری . بدو بدووو
مامان اهورا(شهرزاد)
5 اسفند 92 9:42
نوشته هات غمناك بود ناهيد دلم گرفت. ولي چقدر با نوشته هاي مادر بهداد موافقم. من مطمئنم كه خدا براي تو يه سهمي در نظر گرفته كه از هر نظر شايسته تو باشه چون تو فووووووووووووووووق العاده مهربوني محاله كه خدا اينهمه مهربوني رو ناديده بگيره. مطمئن باش كه كسي كه تورو اينطوري گذاشت به حال خودت و رفت در حد تو نبوده . تو حدت خيلي بيشتره . اميدوارم روزاي آخر اسفندو خدا به قلبت آرامش بده تابا خوبي سپريش كني . عاااااااااااااااااااشقتم و دوستت دارم . بووووووس
ناهید
پاسخ
مرسی شهرزاد جونم نظر لطفته عزیزم . اینا همش به خاطر خوبی و مهربونی خودته گلم . مرسی از دعای قشنگنت عزیزم . خیلی دوست دارررررررررررررررم . عاشقتتتتتتتممممممممممم
مامان اهورا(شهرزاد)
5 اسفند 92 9:43
درضمن من هميشه بهترينا رو برات آرزو ميكنم كي ميگه واست بهترينا رو آرزو نميكنيم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناهید
پاسخ
الهی من فدات شم عزیزمممممممممم تو واقعا ماهی و من خیلی دوست دارم . منم برات بهترین بهترین ها رو آرزو میکنم عزیز دلمممممممممم. عاشقتممممممممممممممممم
پگاه مامان آرتین
12 اسفند 92 19:24
عزیزم خوشحالم به خاطرروحیه جدیدخوب وشادتوبخند تادنیا به روت بخنده عزیزم خصوصیو چک کن
ناهید
پاسخ
ممنونم عزیز دلم که بهم سر زدی گلم . تمام سعیمو میکنم که بخندم . اون پسر خوشگلتو ببوس .
پگاه مامان آرتین
12 اسفند 92 19:25
عزیزم حذفش کن
مامان اهورا(شهرزاد)
17 اسفند 92 10:58
ناهيد جونم كجايي . دلم واست تنگيده. ناهيد ي اس بهم بده خودتو معرفي كن . شماره هام پاك شدن .
ناهید
پاسخ
فدای دل تنگت بشم عزیزممممممممممممم من اسمس دادم گلممممممممم
فرناز خاله آرسن جون
26 اسفند 92 19:31
ناهید جون برگشتم و این چند وقته خیلی دلتنگت بودم دختر بازم که رفتی رو مود دپرسی مگه قرار نبود بخندیم از این به بعد تا دنیا بهمون بخنده قولت یادت رفته؟من که میدونم دوست جون من بد قول نیست خیلی دوستت دارم گلم
ناهید
پاسخ
سلام فرنازمممممممممممم خوبی عزیزد لم خیلی دلم تنگ شده بود واست . چشمممممممممممم دوست مهربونم قولام یادمه عشقم دوست دارررررررررممممممممم
مامان اهورا(شهرزاد)
27 اسفند 92 9:14
عزيز دلم ناهيد گلم پيشاپيش نوروزو بهت تبريك ميگم انشاله امسال سال رسيدن به آرزوهات باشه . دووووووووستت دارم
ناهید
پاسخ
مرسی گلمممممممم عید شما هم مبارک . امیدورام آرزوهای شما هم برآورده شه
مامی باران
27 اسفند 92 11:18
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. پیشاپیش سال نو مبارک
ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم سال نو شما هم مبارک گلم سال خوبی رو براتون آرزو میکنم