وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

روزهای زمستانی من

1392/11/8 9:50
نویسنده : ناهید
1,332 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه های سکوتم

 پر هیاهو ترین دقایق زندگیم هستند

مملو از آنچه

میخواهم بگویم و

نمی گویم .....

آنقدر چیزها اتفاق می افتد که نمی دانم از کدامشان شروع کنم.احساس می کنم در فیلمی بازی می کنم با حرکت تند. احساس می کنم زمان به سرعت می گذرد.شاید برای این است که روزها کوتاه وکوتاهتر می شوند.گویی از کنار لحظه ها می گذرم. این روزها بدون اینکه آنها را زندگی کرده باشم،انسانی هستم سرما خورده با خوشمزه ترین غذاکه در دهانش عاری از هر گونه مزه و طعمی است.همه چیز در ذهنم معلق است. درباره ی همه چیز میتوانم بنویسم ولی نمی دانم چرا همیشه آنقدر طولش می دهم که دیر می شود
 و موضوع، اهمیتش را از دست می دهد. آنوقت نوشتن می شود یک لیوان چای سردکه دیگر میل نوشیدنش را ندارم.حالت آدمی را پیدا می کنم که دیر سر قرارش رسیده باشد.

روزای سرد زمستونی هم با همه قشنگیش داره برق آسا میگذره  و این گذر روزهای عمرمه .  نمیدونم فقط برای من اینجوریه یا برای همه با همین روال داره میگذره .روزایی که منو همش یاد گذشته میندازه و منو میبره به اوج خاطرات .خاطراتی که وقتی بهش فکر میکنم ، انگار یکی قلبمو میگره تو دستش و فشار میده . این روزا سرم خیلی شلوغه اصلا نمیفهمم کی شب میاد کی روز میشه . تو یه چشم به هم زدن 8 روز از بهمن گذشته .

دیماه تقریبا خوب بود . مسافرت مشهد هم خوب بود . دو روز اولش واقعا خوب بود ولی دو روز دوم چنان سرمای سختی خوردم که حتی نمی تونستم برم بیرون ولی از همون دو روز اول حسابی استفاده کردم و برای همه دعا کردم .

یکی از همکارام رفته و تمام کاراش افتاده به عهده من و حسابی تو محل کارم سرگرمم . بعداز ظهر ها هم که درگیر کلاسم و شبم که میرم خونه دیگه واقعا نای هیچیو ندارم .

ولی با همه این شلوغ پلوغی روزای من و این ولوشویی که من دارم مطالعه کردنامو ول نمیکنم حتی در حد نیم ساعت در شبم که شده کتاب میخونم . و الان دارم کتاب از دولت عشق کاترین پاندر رو میخونم . کتاب جالبیه . فیلم خاطرات یک خون آشام رو هم دارم میبینم و الان رسیدم به فصل 4 این فیلم .فیلم قشنگیه و منو حسابی سرگرم خودش کرده .

مدتی بود وقتی میرفتم تو وب کسی نه صفحه اش برام باز میشد و اگرم باز میشد صفحه نظرات باز نمیشد . ولی حالا این مشکل برطرف شده و سعی میکنم زود به زود به وب همه سر بزنم . ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

کوثر
8 بهمن 92 22:53
خوشبخت باشید همان کسی باشید که می خواهید. اگر دیگران آن را دوست ندارند، بگذارید نداشته باشند. یادتان باشد " خوشبختی یک انتخاب است " زندگی، راضی نگه داشتن همه نیست..
ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی قشنگ بود گلم . ممنون که به یادمی و همیشه بهم سر میزنی . من هر وقت میام به وبت و میخوام نظر بزارم نمیتونم تو قسمت نظرات وبت کد نظرات فعال نمیشه تا بتونم نظرمو ثبت کنم عزیزم . من همیشه به وبت سر میزنم و از کارهای قشنگت لذت می برم . ولی بازم همه سعیمو میکنم که بتونم نظر بزارم . یه دنیا بوس
مامان سویل
9 بهمن 92 16:49
ناهید
پاسخ
منم کلی بوس مامان مهربون سویل
مامان اهورا (شهرزاد)
10 بهمن 92 10:57
ناهید عزیزم واسه همینه معمولا همینطوریه. روزا خیلی زود میگذرن. تامیایی بجنبی میبینی وقت تمومه. ولی بالاخره این وسط مسطا واسه ما هم ی وقتی بذار بابا ما دوستت دارم زیااااااااااااااااااااااد. زیارتت هم قبول باشه گلم .اون کتابم من کوچولو که بودم خوندمش بسیاااااااااااااااار کتاب خوب و آموزنده ایه
ناهید
پاسخ
اولا بگم که خیلی دوست دارم . دوما بگم که خیلی دوست می دارم . سوما بگم که بازم خیلی دوست دارم شدید در حد لالیگا . عاشقتممممممممممممم چشم من که همیشه میام به وبتون بازم چشم از این به بعد بیشترتر میام . مرسی عزیزم ایشالا قسمت شما بشه زیارت همه ائمه . همه این کتابو خوندن الا من فک کنم خیلی از قافله عقب موندم . واقعا کتاب قشنگیه من که خیلی خوشم اومده . دوست دارم خیلی زیاد عشقم .
فرناز خاله آرسن جون
10 بهمن 92 22:45
سلام گلم خوب شد نوشتی بعضا آدم نیاز داره تا بنویسه و خالی بشه همه مثل توان باور کن کتاب دولت عشق رو خوندم عالی هستش خواستی میتونم چند تا کتاب خوب برات معرفی کنم ایشالله که روهای آتی پر از خوبی و سلامتی برات باشه راستی توی این ماه منتظر عشق باش ببین این حرف رو کی گفتم شانس باهاته اینم یادت نره چیزی که امروز آرزوشو داشتی و نشد فردا به خاطر نشدنش از خدا تشکر میکنی
ناهید
پاسخ
سلام عشقم . خوبی نفس دلم خیلی واست تنگ شده بودددددددددد . اره واقعا آدم به نوشتن نیاز داره منم یکی از هموناییم که فقط با نوشتن اروم میشم . و یه خورده سبک میشم . اره کتابش خیلی عالیه خوشحال میشم که اون کتابا رو بهم معرفی کنی با آغوش باز استقبال میکنم عزیزم . یعنی الان داری واسم پیشگویی میکنی دیگه باشه . ولی واقعا تنها چیزی که فعلا دوست دارم فقط تنهایی و سکوته و خلوت کردنهای پی در پی که کسی مزاحم خلوت و تنهاییم نشه . فقط همین . بازم مرسی از همه محبتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عزیزم . دوست دارم خیلی زیاد .
مامان ملینا
12 بهمن 92 14:12
سلام ناهید جونم ،منم وقتی می نویسم آروم می شم.یه وقتایی هست آدم نمی تونه با کسی درد دل کنه .من ترجیح می دم بنویسم یه وقتایی شده نوشتم و خوندم بعدش پاک کردم و آروم شدم. به قول شما روزهها هم همچین مثه باد می گذره که نگو.این عمرمون که تند تند می ره و نمی دونیم چه کردیم . منم مثه شما اون کتابه رو نخوندم بخون به منم بگو چی بود مرسی که همیشه بهمون سر می زنی دوست جونم
ناهید
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی ؟ آره واقعا نوشتن یه نعمته . روزامونم تند تند داره میره و نمیفهمیم چطور رفته . کتاب از دولت عشق کتاب خیلی قشنگیه .بحثش هم در این مورد که چطوری می تونیم با عشق و محبت مسائل و مشکلاتمونو حل کنیم .اگه وقت کردی حتما بخونش .
مامان اهورا(شهرزاد)
14 بهمن 92 15:27
عززززززززززززيزمي تو. مرسي كه تند تند بهمون سر ميزني. خودمم خيلي منتظر عكسام عزيزم.
ناهید
پاسخ
خواهش میکنم خانم گل خوشگلم وظیفه اس .
فرناز خاله آرسن جون
16 بهمن 92 13:24
آره گلم پیششگویی کردم بهم اعتماد کن گلم شفای زندگی از لوییز هی / چهار اثر از فلورانس اسکاول شین / رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند از باربارا دی انجلیس / رازهایی درباره مردان باربارا دی انجلیس
ناهید
پاسخ
مرسی فرناز جونم حتما تهیه میکنم کتابارو میخونم بازم ممنون گلم
پگاه مامان آرتین
20 بهمن 92 11:33
کجاییییییییییییییییییییییییییی
ناهید
پاسخ
همین دوروبرام جای دوری نیستم
مامان اهورا(شهرزاد)
28 بهمن 92 9:33
عزززززززززيزم رمز همون رمز هميشگيه باز توي خصوصي واست ميذارم ديگه گم نكنيا
ناهید
پاسخ
مرسی عزیزدلممممممممممممممممممممممممممم
مامان اهورا(شهرزاد)
28 بهمن 92 10:59
ي خصوصي ديگه داري
مامان اهورا(شهرزاد)
28 بهمن 92 13:44
بدو بيا پيشمون . آآآآآآآآآآآآپيم
ناهید
پاسخ
اومدممممممممممم
مامان عاشق
30 بهمن 92 18:36
یعنی عاشق این قلمتم
ناهید
پاسخ
فدات عزیزممممممممممممممممم
مامان ملینا
1 اسفند 92 10:02
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
ناهید
پاسخ
اومدم
مامان اهورا(شهرزاد)
4 اسفند 92 12:21
ناهيد گوشيم تركيده.اصلا نميدونم اس دادي ندادي چه خبره. گفتم فقط خبر بدم بهت كه فعلا گوشي ندارم
ناهید
پاسخ
سلام عزیزم اره یه چند باری اسمس دادم. فک کردم حتما کار داری یا سرت شلوغه . اینم از شانس ماست دیگه .
حسینیه علی اصغر
4 اسفند 92 17:21
سلام