وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

باز هم پاییز

1392/7/1 14:38
نویسنده : ناهید
1,737 بازدید
اشتراک گذاری

راستی خدا

دلم هوای دیروز را کرده

هوای روزهای کودکی را

دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم

آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد

دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم

الفبای زندگی را

میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند

دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان

هر چه میخواهید بکشید

این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو

دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم

آن را نچینم

دلم میخواهد …

می شود باز هم کودک شد؟؟

راستی خدا!

دلم فردا هوای امروز را می کند

ناهید نوشت : بازهم پاییز , باز همان فصل هزار رنگ خاطره ها . یاد پاییز آن سال ها بخیر . همان پاییز های شاد مدرسه همان پاییزهایی که بزرگترین غم زندگی ام درس خواندن بود و کتاب و دفترهایم. همان  روزهایی که از ته دل میخندیدم  همان روز هایی که تنها دغدغه زندگی ام درسو کتابو کنکور بود . همان روزهایی که به خاطر دوستانم از روزهای تعطیل جمعه بیزار بودم . یاد دوست داشتنهای پاک آن موقع بخیر . یاد روز اول مهر پاییز آن سال ها بخیر که  برایم جشن دیدار با دوستانم بود . ودوباره  شروع شیطنت ها و اخم خانم ناظم و خندیدنهای بی پروای ما . گاهی دلم میخواهد هر چه دارم بدهم تا دوباره به آن سالها برگردم . ولی افسوس که تنها می توانم بگویم یادش بخیر ......

دیشب به ناگاه یاد پاییز سال 88 افتادم . همان پاییزی که روزهای عاشقی ام  آرام آرام شکل میگرفت و من بی خبر از روزهای  آینده  قدم  در مسیر جدید زندگی ام میگذاشتم . باز هم فقط می توانم بگویم یادش بخیر .....

گاهی فقط اشکها هستند که می توانند دلت را کمی آرام کنند .....

* باز هم پاییز قشنگ اومد همیشه فصل پاییز رو دوست داشتم . اومدن فصل پاییزو به همه دوستای گلم تبریک میگم . تو شهر ما که اولین روز پاییز با بارون خیلی قشنگی شروع شد . تو اولین روز مهر خدا رحمتشو برامون فرستاد . ماه مهر و رحمت خدا دیگه چی میشه ......

* امروز تولد مامانمه . مامان مهربونم وارد دهه 50 ام زندگیش شد . خدایا مامانم با ارزشترین و گرانبهاترین گنج زندگی منه پس فقط خودِ خودت مواظبش باش. و ازت برای مامانم سلامتی به اندازه بی نهایت و شادی به اندازه ای که میخواد و رسیدن به آرزوهاش به اندازه وسعت خداییت میخوام .

*23 شهریور عروسی دختر داییم بود . شب قشنگی بود که به همه خوش گذشت و با اینکه چند روز از اون روز میگذره همه میگن حیف شد چه زود گذشت خیلی خوش گذشت .همیشه عمر خوشی ها کوتاهه ... 

*نیمه دوم شهریور جواب ارشد آزاد اومد و من آخرش نفهمیدم که قبول شدم یا نه . آخه وقتی وارد سایت شدم اسمم تو اسامی قبول شده ها نبود ولی چند روز بعد اعلام نتایج از سنجش تماس گرفتن باهام که می تونم برم تو هر شهری به جز تهران و البرز تو دانشگاه مورد نظرم ثبت نام کنم یعنی حق انتخاب در حد المپیک و چند روز بعد ترش از دانشگاه آزاد واحد امارات برام اسمس اومد که برای ارشد میتونم اونجا ثبت نام کنم . حالا ایرانم نه امارات . واقعا عجب سیستم باحالی داریم ما .حالا من نمیدونم قبول شدم یا نه اگه شما فهمیدین به منم بگین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان اهورا
1 مهر 92 15:47
عزززززيزم پاييز تو هم مبارك. راستي كدوم شهري ناهيد جونم ؟ شمال ؟؟؟
بابا با كلاس امارات قبول شدي ؟؟؟دست راستتو بكش رو سرمن . تولد ماماني هم مبارك سايه اش مستدام


مرسی شهرزاد مهربونم . من اهل مازندرانم عزیز دلم . ماجرای این دست راست چیه ؟ اگه با کشیدن دست راست روی سر آرزوی آدم براورده میشه بیا شمام دستتو بکش رو سرمن تا آرزوی مادر شدن من براورده شده عزیزم .اهورای خوشگلمو ببوس.
مامان بردیا شیطون
2 مهر 92 13:46
چه وب با احساسی...............
عزیزم پاییزت مبارک


ممنونم نظر لطفته گلم. پاییز شما هم مبارک .
ارشین
2 مهر 92 13:48
مبارکه......
تکمیل ظرفیت بوده اره دیگه نمیری بده به ما بریم امارت ادامه تحصیل بدیم




مرسی عزیزم بابت حضور گرمت . بابا اصلا قابلی نداره اصلا قبولی من مال شما .
مامان بهداد
2 مهر 92 15:20
سلام. به به پائیزت مبارک
قبولی ارشدت هم مبارک
تولد مامان گلیت هم مبارک
بابا بزن دست قشنگه رو به افتخارش
خوش باشی گلم.



فدات بشم مریم مهربونم مرسی که بهم سر میزنی و همیشه بهم قوت قلب میدی دوست بی نظیر و مهربونم.
مامان عاشق
3 مهر 92 10:53
پاییز، ارشد، تولد مامان و عروسی دخی دایی همه و همه مبارک
من میدونم قبول شدی ، شوهر منم همین جوری ک میگی قبول شد و رفت


سلام عزیزم خوبی خیلی وقت بود که نبودی دلم تنگ شده بود واست . مرسی که بهم سر زدی بابت پیامهای تبریکتم ممنون دختر ماهتو ببوس.
فرناز خاله آرسن جون
6 مهر 92 22:01
اومدن پاییز رو بهت تبریک میگم ،گلم باور کن منم همین شرایط تورو دارم سخته اما ادم مجبور برای زندگی و این ترس از آینده هست که بیشتر آدم رو عذاب میده اما به قول یه عارف این نیز میگذرد تولد مامان گلت رو بهش تبریک بگو از روی صورتش ماهش ببوس بگو افتخار کنه همچین دختر خوبی بزرگ کرده واسه ارشد آزاد هم زیاد فکر نکن بیشتر به سراسری فکر کن راحته قبولیش کاش منم میتونستم انتخاب رشته راه دور بزنم هردفعه بعد اومدن جوابها این مشکل رو دارم مشکل وابستگی به خونواده ایشالله سراسری قبول میشی

سلام فرنازم خوبی خیلی منتظرت بودم دوست مهربونم . آره این نیز بگذرد ولی تا بگذرد .....چشم مامانمم می بوسم دوست قشنگو مهربونم همیشه بهم لطف داری اونم از نوع خیلی زیادش دوست دارم . آرسنمو ببوس .
مامان بهداد
7 مهر 92 9:14
ناهید زیبا

مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن
نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن
زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست
بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...




ممنونم از پیام خیلی قشنگو وزیبات مریم دوست داشتنی من ولی برام خیلی سخته که به دیروزها فکر نکنم گلم .
مامان رويين
7 مهر 92 15:29
سلام عشقم
ببخشيد خيلي گرفتار بودم ولي هميشه به يادتم
همين روزا وبلاگ رويين رو درستش ميكنم


سلام عزیزدلم . وای خدای من ببین کی اومده اینجا ! خوابم یا بیدار ؟چقدر خوشحالم که دوباره اومدین . میدونم عزیزم با اون تایم کاری زیادی که داری کاملا موجهه مری جونم.رویین خوشگلمو کلی ببوس که دلم واسه جفتتون حسابی تنگ شده.
پگاه مامان آرتین
9 مهر 92 8:47
بابت مطالب زیبات بازم ممنون .دوست داریم مهربون خصوصیو چک کن


مرسی دوست مهربونم . ممنون از اینکه بهم سر میزنی . آرتین نازمو ببوس .
مامان بهداد
9 مهر 92 16:25
آرزو میکنم که فرو افتادن هر برگ پاییزی ، آمینی باشد برای آرزوهای قشنگت !


ممنونم دوست چهار فصل مهربون من که همیشه منو با محبتات شرمنده خودت میکنی . از آرزوی خیلی قشنگت هم ممنونم .
مامان یاشار
9 مهر 92 23:20
آخ آره ناهید جون مهر که میاد ناخودآگاه آدم هوایی میشه و یاد گذشته میفته.ولی باید قدر الان رو دونست که فردا بازم یاد این روزا میفتیم. ایشالا هر روزت برات پر بشه از اتفاقای خیلی خیلی خوب


سلام عزیززززم از این ورا خیلی خوشحالم که بهم سر زدی . آره واقعا باید قدر تک روزها و لحظه هامون رو بدونیم که دیگه هیچ وقت برنمیگرده . از آرزوی خیلی قشنگت هم ممنون .
مامی سویل
10 مهر 92 14:44
سلام ناهید جون مرسی که یادی از ما کردی پاییزت مبارک عزیزم تولد مامانی رو هم تبریک میگم گلم
میگم ناهید خوش به حالتون شما مازندارنی هستین اخه من اونجاها رو خیلی دوست دارم یعنی این هواخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی.حالا گرفتی دیگه؟

سلام عزیز دلم مرسی که بهم سر زدی . شما بالای سر ما جا دارین . بابا اصلا مازندران قابل شما رو نداره همش مال شما ما در خدتمتیم . منم خیلی تبریزو دوست دارم . گرفتی دیگه ؟

ترنم کوچولو و مامان فاطمه
11 مهر 92 1:16
سلام ناهید عزیزم واقعا مثل همیشه زیبا بوداز این که بهمون سر زدی ممنون گلممنتظر حضور گرمت هستم


سلام عزیزم به به چه عجب بالاخره اومدین دلمون حسابی واستون تنگ شده بود خوشحالم که دوباره اومدین . چشم به روی چشم زودی میام پیشتون
نرگس مامی باران
13 مهر 92 18:14



منم کلی بوس
پگاه مامان آرتین
15 مهر 92 13:52
عزیزم کم پیدایی.مطالبتو همیشه دوست دارم منم دوست دارم به کودکی برگردم ای کاش می شد

پگاه جونم چقدر خوشحالم که اومدی . من که همیشه هستم .خوشحالم که از مطالب خوشت میاد الان کلی به زندگی امیدوار شدم . ولی حیف که دیگه نمیشه به گذشته ها برگشت .
مامان اهورا(شهرزاد)
16 مهر 92 9:15
ناهيددددد دلم واست تنگيده


قربون دل تنگت بشم عزیز دلم . فدای همه مهربونیات . عاشقتم. بی نهایت بووووووووووس
مامان اهورا(شهرزاد)
16 مهر 92 13:47
خووووووووووووو منم عاشقتم چي فكر كردي ؟؟؟؟

همه جوره میخوامت عشقم
مامان اهورا(شهرزاد)
16 مهر 92 13:58
تو از بس كه خانووووووميا من واقعا و قلبا دوستت دارم . واسه خودمم عجيبه والا. ناهيد نميخواي يه عكس از خودت واسمون بذاري ؟؟؟؟


اینا همش به خاطر خوبیته عزیزم منم خیلی دوستت دارم گلم. چشم تو پست های بعدی از خودم عکس میذارم .
مامان بهداد
7 آبان 92 0:42
سلام دوست خوب و همیشگی
خوبی ؟ خوشی؟ امیدوارم که خوب خوب باشی عزیزم.
مرسی از حضورت. مرسی از اینکه همیشه به ما سر می زنی و ابراز احساسات می کنی.
دوستت دارم و برام عزیزی.
امیدوارم که همیشه شاد و موفق باشی عزیزم. مواظب خودت باش گلم.


سلام مریم مهربون و پر از عشق من . خوبم عزیز دلم . ممنونم نظر لطفته که همیشه بهم لطف داشتی و داری .منم دوست دارم هم خودتو هم اوم پسر نازتو .