وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

شوخی خدا

1392/7/22 14:22
نویسنده : ناهید
1,353 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

عشق او

شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد !

زیبا بود امّا...

شوخی بود !

حالا ....

او بی تقصیر است ....!

خدای او هم بی تقصیر است !

من تاوان اشتباه خود را پس میدهم . . . !

تمام این تنهایی

تاوان « جدّی گرفتن آن شوخی » است ....

ناهید نوشت : امروز دلم ابریست . دلم میخواهد ببارم آنچنانی که در بارش اشکهایم غرق شوم و حتی اثری هم از من باقی نماند . گویی که انگار هیچ وقت نبوده ام . هوای امروز هم بارانیست . انگار آسمان هم غمگین است . دلم می خواهد سرم را روی زانوهای خدابگذارم و گریه کنم دلم میخواهد به آغوشش پناه ببرم و او مثل همیشه پناهم دهد . دلم میخواهد باز هم برایم نشانه هایی بفرستد , نشانه هایی از امید تا حس کنم هنوز هم در قلب خدا هستم و او هنوز هم دوستم دارد . حس میکنم او فراموشم کرده است ..... هرچه در میزنم و صدایش میکنم جواب نمیدهد ......

 22 مهر 1392 . 14 اکتبر 2013

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

فرناز خاله آرسن جون
22 مهر 92 22:53
فرناز فدای ناهید جونم بشه خدا نکنه دلت ابری باشه ایشالله خنده جای اون اشکهارو بگیره غصه نخور از اونجایی که سیاره مرکور داره عقب میره یه 15 روزی رو ادمها اثر میذاره و همه اینجوری حالت دپرسی دارن به زودی میگذره و تو هم شاد میشی منم


ناهید فدای فرناز جون مهربونش بشه که انقدر دل مهربونی داره . چشم غصه نمیخورم به خاط توام که شده سعی میکنم غصه نخورم .
مامان ملینا
23 مهر 92 11:01
سلام ناهید جان ،هیچ وقت ابری بودنت دلت را نبینیم عزیزم.این روزهای دلتنگی می گذرد .بخند تا دنیا به روت بخنده .


فدای اون چشمای قشنگت که نمیتونه ابری بودن دل کسیو ببینه . چشم میخندم
مامان اهورا(شهرزاد)
23 مهر 92 12:39
خدااااا نكنه عزززيز دلم . خدا نكنه ناراحت باشي . ي بزرگي گفته بجاي اينكه اشكامونو پاك كنيم بياييم اونايي رو كه باعث اين اشكا ميشنو پاك كنيم. فكر نميكني ديگه وقتشه ؟؟؟؟


مرسی عزیز دلم که همیشه بهم سر میزنی . گفتنش راحته عزیزم ولی ............
اسامه جون
24 مهر 92 21:28
سلااااااااااااااااااااااااام وبتون عالیه عالی تر از این ندیدم به وب منم سربزن خوشحال میشم بااااااااااااااااااااای


مرسی عزیزم نظر لطفته . ولی کاش آدرس وبتو درست برام مبذاشتی که بتونم بیام وبت .
نگارین
25 مهر 92 22:24
زندگانی شعریست
که تو باید بسرایی آنرا
یا بخوانی آنرا
بشنوی آنرا نیز
دست کم باید آنرا تحسین کنی
تا از این راه به اردوی ترنم و طراوت برسی
کاش شاعر باشی...


مرسی عزیزم همیشه متنهای قشنگی برام میذاری یه دنیا تشکر .
مامان بهداد
27 مهر 92 2:35
از خدا مي خواهم آنچه را که شايسته توست به تو هديه بدهد..
نه آنچه را که آرزو داري!!
زيرا گاهي آرزوهاي تو کوچک است و شايستگي تو بسيار..
سلام ناهید جان، میدونم که سخته اما دل شیر داشته باش و خودت و به خدا و تقدیر بسپار. قطعا خدا بهتر از هر کس دیگه هواتو داره. مطمئن باش.


مرسی عزیزم از دعاها و حرفای پر انرژیت دوست عزیز و دوست داشتنی من . ممنونم که همیشه به یادمی .

نرگس مامان باران
2 آبان 92 11:41
مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر
باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر
«هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست»
این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر
خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار
ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر
عید سعید غدیر بر شما مبارک


مرسی عزیزم عید شما هم مبارک گلم .
مامی سویل
6 آبان 92 23:01
سلام عزیزم نبینم ناهید جونم غمگینه
عزیزم مواظب خودت باش نذار همه چی روت اثر بذاره قوی باش گلم.منم اینروزا از دست سویل کلافه میشم نمیدونم چمه فقط اعصاب ندارم
گلم فعلا بای بازم میام


سلام عزیز دلم چشم تموم سعیمو میکنم . مواظب خودتو سویل جون باش . میبوسمتون.
مامان اهورا(شهرزاد)
7 آبان 92 9:01
آره ميدونم كه خيلي سخته ولي سعي كن خودتو با ي چيزي سرگرم كن . وقتتو پر كن اينقدر كه فرصت فكر كردن نداشته باشي


عزیزم من وقتم پرِ پره ولی دست خودم نیست حتی موقع کار هم یاد گذشته ها میفتم .
پگاه مامان آرتین
8 آبان 92 13:21
اول یک سوال من برای شما نظرمی ذارم ولی اینجا نمی بینم؟؟؟
خصوصیو چک کن


عزیزم خودتم میبینی که نظرات بدون تایید من ثبت میشه تو همون لحظه که نظر میدی ثبتشم میبینی . نمیدونم حالا چرا نظرت ثبت نشده گلم .
فرناز خاله آرسن جون
24 آبان 92 13:45
ناهید جونم کجـــــــــــــایی ؟دلم واست تنگیده زو.دی بیا
ناهید
پاسخ
سلام عزززززززززززیزززززز دلم چشم همین روزا با پست جدید میام مهربونم
عاطفه مامان الای
4 دی 92 16:47
دوست عزیز لازم نیست درشو بزنی اون همیشه با شماست هر چیزی که میده یا میگیره حکمته گاهی عزیزترین کسامونو میگیره حکمتی داره که ما نمیدونیم ما درد میکشیم ولی اون به جاش یه چیز دیگه میده بهمون الهی که همیشه دلتون شاد ولبتون خندان باشه
ناهید
پاسخ
مرسی عزیزم که بهم سر زدی و مرسی از همدردیت گلم . همیشه شاد باشی
مریم مامان سلما
8 دی 92 11:26
عزیزم خدا هیچ وقت بنده های خوبش و فراموش نمیکنه مشکلات برای همه هست به خدا توکل کن الان که دارم اینو برات مینویسم دلم پر غصه است یک سال که از ته دل نخندیدم یک سال یه روز خوش واقعی به دور از تظاهر نداشتم منم به خدا توکل کردم تو هم به خدا توکل کن خدا بزرگه باید هوامونو داشته باشه ما بنده های خودشیم برای عزیز منم دعا یکی از عزیزترینام یه مشکل خیلی بزرگ داره که فقط خود خدا میتونه کمکش کنه
ناهید
پاسخ
الهی قربون دلت بشم مریم جون ایشالا هر چه زودتر مشکلت حل شه و شادی و آرامش به دل مهربونت برگرده . به خدا وقتی مبینم که یکی ته دلش ناراحته خیلی ناراحت میشم چون غصه دار بودنو آرامش خاطر نداشتن و از ته دل خوشحال نبودنو واقعا درک میکنم. اینکه مجبوری خودتو واسه دیگران رنگ کنی عذاب آورتر از همه ایناست . برات دعا میکنم دوباره روزهای خوب و شاد زندگیت برگرده و مطمئن باش که برمیگرده چون پایان شب سیه سپید است .