وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

برای مادرم

1393/1/31 9:11
نویسنده : ناهید
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود

وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام

، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم .

مادرم ، ای شمع همیشه روشن زندگی ام روزت مبارک .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پگاه مامان آرتین
31 فروردین 93 9:57
عزیزم روزمادربه مادرمهربونت وشما مادرفردا تبریک می گم.خصوصیو چک کن
ناهید
پاسخ
فداتتتتتتتتتت بشم من خیلی ممنون.
مامان اهورا(شهرزاد)
31 فروردین 93 10:37
روز مادر مهربونت كه همچين دختري تربيت كرده مبارك باشه . انشاله سايه اش هميشه بالا سرت باشه عزيز دلم .
ناهید
پاسخ
مرسی عشقمممممممممممم تو همیشه به من لطف داری اونم از نوع خیلی زیاد. دوست دارم شدیددددددددددددد
مامان ملینا
10 اردیبهشت 93 9:29
ناهید
پاسخ
مامان ملینا
14 اردیبهشت 93 11:05
.$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,, با دو پست جدید آپم
مامان مریم
14 اردیبهشت 93 14:02
خصوصی داری خانومی.
پگاه مامان آرتین
20 اردیبهشت 93 1:23
عزیزم کجایی
ناهید
پاسخ
هستم عزیزم . یه خورده سرم شلوغه
مامان مریم
21 اردیبهشت 93 10:01
سلام دوست جونی. خوبی خوشی سلامتی؟ من اومدم بگم که درگیر اسباب کشی هستم و دیگه اوایل خرداد جابجا میشم . تا تو خونه ی جدید نت دار بشم شاید یه کم طول بکشه. خواستم اطلاع بدم که نگران نشی. دوستت دارم عزیزم. مواظب خودت باش.
ناهید
پاسخ
سلام عزیز دلم خوبی . منو از حال خودت بی خبر نذار عزیزم . مواظب خودت باش . مرسی که بهم خبر دادی . فقط زودتر نتو راه بنداز منم دوست دارم