وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

یه پست پر از حرف

1392/4/5 14:01
نویسنده : ناهید
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

کاش می باریدیم

کاش می دانستیم که باریدن ما فصل رویش دارد

کاش در رود زمان همه چیز را می دادیم به دست جریان زمان

کاش اگر عبوری هم بود از من و تو نبود

گرچه ما خسته تر از آنیم که در حالیم

کاش بودیم و با بودن خود باعث مرگ و فنای دل دیگر نشویم

ما مگر حیوانیم

کاش میشد روی این برفی کاغذ نفسی تازه کنیم

ولی این بار همه چیز زیبا نیست

فرصت بارش نیست

قحطی عشق در این آبادیست

و تو به جریان دل من خندیدی .....

 

و اما علت غیبت که ادامه مطلب گویای همه چیز هست .......

 

اول ازهمه به خاطر همه مهربونیاتون ازتون ممنونم که تو این مدت این همه کامنت گذاشتین برام و جویای حالم بودین فکر نمیکردم تو دنیای مجازی اینقدر محبت و دلهای مهربون وجود داشته باشه .دلم خیلی واسه همتون تنگ شده بود ولی واقعا حس آپ کردن نداشتم . علت غیبتمم به خاطر اتفاقی بود که برام افتاد و حس همه چیزو ازم  گرفت .

انتظار من به پایان رسید ولی پایانی نه چندان خوش و غمگین برای دل من و حالا این منم یک من تنها با کلی خاطرات ازیک عشق . عشقی که از یک رویا شروع شد وبا یک دعا وقوعش به حقیقت تبدیل شد . رویایی که من هیچ وقت به وقوع حقیقتش فکر نمیکردم و فقط یک رویا بود که در ذهن من بود و از فکر کردن بهش لذت میبردم و نمیدونستم یه روزی این رویا به واقعیت تبدیل میشه و یه روزی هم ازم گرفته میشه . شاید کمتر کسی باشه که رویاهاش رو در واقعیت دیده باشه ولی من قشنگترین رویای زندگیم و قشنگترین اتفاق زندگیم رو دیدم , من مرد رویاهام رو دیدم باهاش بودم و در کنارش قشنگترین لحظه های زندگیم رو داشتم . لحظه هایی که مطمئنا هیچ وقت نمیتونم فراموشش کنم , هیچ وقت . نمیدونم قسمت بود یا حکمت  ولی هر چی که بود برای دلم خیلی شکننده بود  . دل من دردهای زیادی رو تحمل کرده و در مقابل تک تکشون محکم ایستادم ولی این یکی برام خیلی سخته  ..... منو دوستم دیگه باهم نیستیم . دیگه هر کدوممون اومدیم تو لاین زندگی خودمون شاید این به صلاح هر دومون باشه ولی هر چی که هست صلاح , قسمت , حکمت , تقدیر خیلی سخته . فراموش کردن عشق و همه اون خاطرات قشنگ غیر ممکنه . به قول حافظ که میگه : " درد عشق است و جگر سوز دوایی دارد . "

حال این روزهای من :

اکنون دلم شکسته و خسته است

زیرا یکی از دریچه ها بسته است

نه مهر فسون کرد و نه ماه جادو کرد

نفرین به سفر که هرچه کرد او کرد

دیگه منتظر نیستم  ولی دلم همیشه با اونه .  روز شمار بالای تختمو که باهاش روزهای دوریمون رو میشمردم و 960 روز گذشته بود رو برداشتم . متنهایی رو که به یادش نوشته بودم وچسبونده بودم به پشت در اتاقم , اونا رو هم برداشتم و گذاشتمش تو صندوقچه ام  . حتی کتاب حافظمم که خیلی دوسش داشتم و هر شب می خوندمش دیگه نمیخونم و اونم گذاشتم تو صندوقچه ام . دیگه همه شون شدن خاطره . دیگه توی دفتر خاطراتمم نمینویسم . تو این مدت هم 4 کیلو کم کردم . خیلی ساکتو بی سرو صدا شدم واسه خودم میامو میرم منی که یه لحظه جایی بند نمیشدم این روزهام دیدنیه .این مدت هم تنها خبری که تونست یه لبخند بشونه رو لبام خبر قبولیم تو کنکور ارشد سراسری بود که تو مرحله اولش قبول شدم . ولی دیگه برام اهمیتی نداره چون اونی که دوست داشت ارشد قبول شم حالا دیگه نیست . نمیخواستم انتخاب رشته کنم ولی به اصرار اطرافیانم انتخاب رشته کردم. کنکور ارشد آزاد رو هم دادم .تو تعطیلات خرداد هم بر خلاف میلم با خانواده ام به یه مسافرت چند روزه رفتم و تو فیروز کوه کلی خاطره برام زنده شد که بیشتر ناراحتم کرد . دارم تمام سعیمو میکنم که مثل همیشه محکم باشم ولی این بار خیلی سخته خیلی . برای اینکه کمتر فکر کنم رفتم تو کلاس سفره آرایی و ویترای ثبت نام کردم و عصر ها هم قراره کامپیوتر تدریس کنم البته دو روز در هفته تو انجمن زنان .میخواستم وبمو حذف کنم و یه وب جدید بسازم ولی دلم نیومد و پشیمون شدم اخه بعضی از پستایی رو که گذاشتم خودم خیلی دوست دارم مثل پست می نویسم برایتان... که با همه عشقم نوشتم . احتمالا از این بعد روال نوشته هام یه خورده فرق میکنه شاید از این به بعد بیشتر از خودم بنویسم و از کارای روز مره ام .

برای خدا :

خدایا دل رحیمت کی عزم صلح دارد؟

خدایا من فقط یک دعا کردم نمیدونستم براورده شدن دعام یه همچین تاوانی داره و رویایی داشتم که هیچ وقت به حقیقتش فکر نمیکردم و حتی خواهان وقوعش هم نبودم ولی نمیدونم چرا این طوری شد . این روزها ازت فقط صبروتحمل میخوام چون این دفعه با دفعه های قبل خیلی فرق میکنه دیگه من مثل گذشته نیستم خودت هوامو داشته باش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

نازنین
5 تیر 92 10:51
سلام عزیزم من تو پستام یه درد و دل گذاشتم خواستم بگم اگه خوندیش که دعا یادت نره اگه نخوندیش بخون و منو از یادت نبر


چشم عزیزم یادم نرفته پستته خوندم و دعا هم کردم .
مامان یاشار
5 تیر 92 13:20
ناهید جونم. میدونم چه حالی داری این روزا. دلمون برات خیلی تنگ شده بود و ناراحت شدم که دیدم با دل شکسته برگشتی. ولی اینو مطمئن باش که خدای مهربونمون هیچوقت بد نمیده و هرچی که هست بعد ها میفهمی چرا الان این رنج رو باید تحمل کنی. زندگی در گذره و این نیز میگذرد. برات صبر و قوت ازش میخوام که بتونی قوی و محکم از پس درسی که خدا برای زندگیت در نظر گرفته بر بیای که مطمئنم میتونی. میبوسمت. هر وقت فکر کردی یه گوش برای درد دل نیاز داری یا یه شونه برای گریه کردن رو من حساب کن عزیزم

نمیدونم بابت این همه محبت چی بگم فقط میتونم بگم ازت خیلی ممنونم خیلی میدونم خدا خیلی بزرگه بزرگتر از اون چیزی که حتی فکرشم نمیتونم بکنم ولی کاش منو از ناحیه قلبم امتحان نمیکرد
مامان عاشق
5 تیر 92 19:09
خیلی خوشحالم که اومدی .هم خوشحالم واسه اودنت هم ناراحتم واسه دل شکسته ات .ناراحت نباش حتما یه حکمتی داشته.


ممنونم که اومدی عزیزم . مرسی از محبتت .
مامان اهورا
5 تیر 92 19:25
ناهید من واقعا متوجه قضیه نمیشم. گیج گیجم .یعنی چی ؟؟؟یعنی جدا شدی از همسرت ؟؟؟ اخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون همه عشق . وااااااااااااااااااااااای خدا دارم دیونه میشم.اصلا نمیدونم باید چی بگم . میرم بعدا دوباره میام


نه عزیز دلم ما ازدواج نکرده بودیم با هم دوست بودیم قرار ازدواج گذاشته بودیم ولی نشد .
مامان ملینا
6 تیر 92 10:08
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان بهداد
6 تیر 92 13:06
برو خصوصی گلم.
فرناز خاله آرسن جون
6 تیر 92 18:50
سلام ناهید جون خوبه که برگشتی نمیخوام از اینجا چیزی برات بنویسم این یاهوو آیدی من اینو ادد کن farnaz_farnaz65@yahoo.com
مامان اهورا
6 تیر 92 21:18
آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
7 تیر 92 21:25
سلام ناهید جونم میشه یه سر به وبم بزنی؟؟؟من اخه تو مسابقه شرکت کردم و نیاز دارم به رای شما...میشه به من رای بدی؟؟؟؟
مامان ملینا
9 تیر 92 9:56
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟
کوثر
9 تیر 92 16:53
خیلی ناراحت شدم از خوندن نوشته هات اخه چرا باید اینجوری بشه؟
مامان اهورا
11 تیر 92 12:35
ناهيد جونم اهورا توي جشنواره ني ني وبلاگ شركت كرده اگه دوست داشتي كد 348 رو به شماره 20008080200اس كن ممنون ميشم
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
11 تیر 92 13:27
عزیزم خیلی سخته میدونم اما ناهید جان حتما حکمت و قسمتی هست به خدا توکل کن گلم من واست دعا میکنم امیدوارم خدا کمکت کنه و بتونی کنار بیایو بدون دوستت داریم
مامان ملینا
11 تیر 92 19:56
آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!
مامان ملینا
11 تیر 92 19:57
ناهید جونم هر چه پیش آید خوش آید حتما حکمتی بوده و تقدیر خدا در این بوده .نبینم خواهر گلم غصه بخوره.باشه عزیزم،خوش باش و از زندگی لذت ببر
مامان اهورا
12 تیر 92 9:09
عزيزم برو خصوصي
مریم مامان سلما
15 تیر 92 12:43
سلام ناهید عزیزم پست جدید تو خوندم دلم گرفت زیاد غصه نخور میدونم خیلی سخته واقعا درکت میکنم ولی قشنگی بعضی عشقا به اینه که همیشه به عنوان یه تجربه قشنگ تو خاطرت بمونه و همیشه یه خاطره خوب ازش داشته باشی بعضی وقتا یه عشق که به سر انجام میرسه خیلی اتفاق بدی رو باید تجربه کنی عزیزم هیچ کار خدا بی حکمت نیست دوست دارم دوست خوبم


مرسی عزیزم که اومدی خیلی منتظرت بودم قربون دل مهربونت بشم که گرفت ببخشید که ناراحتت کردم . بازم مرسی که اومدی سلمای نازمو ببوس
فرناز خاله آرسن جون
18 تیر 92 18:17
ناهید جون منتظر پستهای جدیدم در ضمن قالب جدید خیلی قشنگه


مرسی عزیزم چشات قشنگ میبینه .زودی میام .
مامان بهداد
20 تیر 92 11:11
سلام خاله. امیدوارم که بهتر شده باشی. نمیدونم که به جز درس خوندن مشغول چه کاری هستی اما تا میتونی سرت رو گرم کن با کارهای مورد علاقه ات تا کمتر یاد گذشته بیفتی.
از خدا میخوام که به آرامش برسی و بهترین ها برات اتفاق بیفته.
خدایا بهترین ها رو در صلاح و خوشبختی ناهید عزیزم قرار بده.


سلام عزیزم ممنونم که به یادمی و از دعای قشنگتم ممنونم .
مامان اهورا
21 تیر 92 10:20
دلم برات تنگ شده ها . میدونی ؟؟


سلام عزیزم منم دلم واست تنگ شده زودی میام .
پگاه مامان آرتین
28 تیر 92 12:04
عطیطم دلش شکسته وغم داره به زندگی ادامه بده زندگی جاریه عزیزم. دوست داریم
پگاه مامان آرتین
7 مرداد 92 0:12
عزیزم سلام متن نوشته هاتو کاملا خوندم ولی متوجه علت جدایی نشدم.
هرچه بوده گذشته. زندگی همیشهه جاریه.
عزیزم استوارترازهمیشه قدم بردار
اگه که رفتنش ازروی قصد وخصمانه بوده ودلتو شکسته این متنو بخون
شــک نکــــن …!
, ” آینــــده ای ”خواهـــم ساخت که
” گذشتــــه ام ”جلویــــش زانــو بزنــــد …!
قـــرار نیـــســــت مــــن هــــم دلِ کس دیـــگری را بســــوزانم …!
برعـــــکــــس کســــی را که وارد زندگیــــم میشــــود ,
آنـــقـــدر خوشبخت می کنــــم کـــــه ,
به هر روزی که جای" او" نیستی به خودت" لعنت "بفرستی

منتظرتم


مرسی عزیزم متن قشنگیه دل آدمو خنک میکنه ولی زمانیکه طرفت بد باشه .
مامی سویل
9 مرداد 92 11:09
الهییییییییییییییییییییییییییی نبینم ناهید جونم غصه خورده هاا
عزیزم خودتو ناراحت نکن. شاید صلاح این بوده. می دونم تو دلت چه غوغاییه ولی....فقط خودت میتونی ارومش کنی.عزیزمییییییییییی


بله شاید صلاح اینه . مرسی که اومدی عزیزم
وسوسه
20 مرداد 92 14:15
لایییییییییییییییک زیبا بود
farhad
22 مهر 92 15:00
پوشاک جدید نی نی لند رسید برای مشاهده مدلها به سایت نی نی لند سر بزنید برای تبادل لینک با ما ابتدا ما رو با نام نـــی نـــی لنــــد | Çocuk Dünyası لینک کرده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شمارو لینک کنیم برای تبادل لوگو نیز کد مارا از لینک "تبادل لوگو" کپی کرده و در سایت یا وبلاگ خود قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شما رو با افتخار لینک کنیم