وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

در جست و جوی یک رویا

می نویسم برایتان .....

1392/2/2 10:12
نویسنده : ناهید
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مسیر سبز جنگل انبوه را تا بی نهایت راه می روم، می نویسم، تا کلماتم جامه یی به رنگ سبز درختان بر تن کنند. و آن هنگام که شادمانه ترین لحظات را تجربه می کنم، می نویسم، تا کلمات و نگاهم، از ترنم مهربانی به رقص درآیند.

وقتی باران بر شیشه ی اتاقم می خورد، می نویسم، تا بوی خاک باران خورده از نوشته هایم تا دور دست ها پراکنده گردد.

آن هنگام که چشمان سرخ خورشید را در انتهای غروب به نظاره نشسته ام، می نویسم، تا کلماتم به رنگ جام می گلگون در آید.

وقتی بازی کودکانه ی دختری خرد سال را تماشا می کنم و غرق در زیبایی های کودکانه اش می شوم، می نویسم، و رویای مادر شدن هر لحظه و لحظه در وجودم قوتی دوباره می گیرد و تمام وجودم سرشار از عشقی مادرانه می شود.

وقتی که دستان قفل شده دو عاشق را در خیابان میبینم همه وجودم سرشار از عشقی می شود که که واژه ها یارای تفسیر آن را ندارند . و در آن لحظه تمام وجودم تو را میطلبد . بعضی از حس ها نه گفتنیست و نه نوشتنی و شاید گاهی نوشتن و گفتن از قداستشان بکاهد .

من می نویسم هر شبو هر شب با همه عشقم و با تمام وجودم , از تو از خودم , برای تو برای کودکانمان , از گذشته از حال از آینده , از خاطرات با تو بودن و باز هم می نویسم تا برگ برگ دفتر خاطراتم ثبت کننده و گواه عشق من برایتان باشد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ساجده
2 اردیبهشت 92 10:19
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
مامان اهورا
4 اردیبهشت 92 20:18
بسیار بسیار زیبا بود . روحم تازه شد ناهید عزیزم
نازنین
6 اردیبهشت 92 1:13
مثل همیشه عالی بود عزیزم
مامان ترنم کوچولو
6 اردیبهشت 92 1:14
سلام ناهید جونم
من ترنم هستم خوشحال میشم با منم دوست شی به وب منم سر بزن


مرسی عزیزم که اومدی ولی آدرس وبتو اشتباه گذاشتی من نمیتونم بیام به وبت قشنگم
نگارین
8 اردیبهشت 92 14:58
وااااااااای تصویرش خیلی قشنگ بود
مامان اهورا
8 اردیبهشت 92 21:56
خصوصی داری عزیز دلم
فرناز خاله آرسن چون
9 اردیبهشت 92 16:05
سلام ناهید جون بعد از مدتها باز آپ شدیم ممنونم گلم این چند وقته پیام گذاشتی
فرناز خاله آرسن جون
10 اردیبهشت 92 19:38
سلام گلم مرسی آمــــــــــــــــین ایشالله تو هم مامانی بشی وبلاگ نی نی تو بنویسی
مامان ترنم کوچولو
10 اردیبهشت 92 23:42
ناهید جون الان فکر کنم درست شده درسته؟
کوثر
31 اردیبهشت 92 23:18
توپ بود