وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

30 فروردین تولد من

1392/1/30 10:05
نویسنده : ناهید
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز 30 فروردین 1392 و 19 آوریل 2013 . امروز قشنگ ترین روز زندگیمه , روز تولدمه . امروز 26 امین بهار زندگیم رو در کنار بهترینهام جشن می گیرم . 26 بهار از زندگی قشنگ من گذشت با خاطرات تلخ و شیرین در کنار خوبها و بدها که بودن در کنار هر کدوم از اونها چیزهای زیادی به من یاد داد . چیزهایی که من یاد گرفتم ......

یاد گرفتم که سکوت تنها درسیه که ما نمی تونیم یاد بگیریم .

یاد گرفتم به خودم احترام بذارم .

یاد گرفتم که این ترس از مشکلاته که انسان رو میکشه نه خود اون .

یاد گرفتم حفظ کردن دشوار تر از پیدا کردنه .

یاد گرفتم که آزاد باشم .یاد گرفتم نگذارم عصبانیت بر من چیره بشه .

یاد گرفتم که نمیشه یکباره همه چیز رو تغییر داد .

یاد گرفتم که خونسرد باقی بمونم .

یاد گرفتم که یکطرفه به قاضی نرم .

یاد گرفتم که آرامش یه نعمت خیلی بزرگه , اگه قدر اونو بدونیم .

یاد گرفتم که بهترین کلاس درس دنیا زیر پای پیرترین فرد دنیاست .

یاد گرفتم که پول شخصیت نمیاره .

یاد گرفتم که همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک نیستم دعا کنم .

یاد گرفتم که مهربون بودن خیلی مهمتر از درست بودنه .

یاد گرفتم که گاهی تمام چیزهایی که یک شخص می خواد فقط در دستیه برای گرفتنش و قلبی واسه فهمیدنش .

یاد گرفتم که خداوند همه چیز رو در یک روز نیافرید پس چه چیز باعث شد که من به این بیندیشم که می تونم همه چیز رو در یک روز به دست بیارم .

و خوشحالم که کرم و بخشش فقط کار آدما نیست .

و خدایا من به خاطر همه داشته ها و نداشته هام ازت بی نهایت ممنونم که مطمئنا داشته هام به خاطر رحمت بیکرانت و نداشته هام سرچشمه حکمت توست . 

برای یک دوست  :

گرچه دوریم به یاد تو قدح می گیریم            بعد منزل نبود در سفر روحانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نگارین
30 فروردین 92 22:14
تولدت مبارک عزیزم


مرسی عزیزم
سما جان
31 فروردین 92 11:38
تولدت مبارک ناهید جان .
بخاطر مطالب قشنگت ممنون


ممنونم عزیزم
مامان بهداد
2 اردیبهشت 92 9:31
سلام سلام.
خاله ی مهربون تولدت مبارک.
ایشالا که امسال سال رسیدن به رویاها و آرزوهات باشه.
برایت بهترین ها رو آروز می کنم و از خدا می خواهم که بهترین ها رو صلاحت قرار بده.
با آرزوی سلامتی آرامش عشق و شادی دوست عزیزم.
تولدت مبارک


مرسی عزیزم از دعاهای قشنگتم ممنونم مهربونم .
مامان بهداد
2 اردیبهشت 92 9:33
خوش به حالت که امسال اینقدر چیزای قشنگ قشنگ یاد گرفتی و من هنوز اندر خم یه کوچه ام.
میخوام همه ی این نوشته ات رو پرینت بگیرم و بزنم به درب یخچال که همش یادم باشه و یاد بگیرم. با اجازه تون.
آفرین آفرین کیف کردم از خوندن متن قشنگت.


خواهش میکنم نیازی به اجازه نیست عزیز دلم .
مامان ساجده
2 اردیبهشت 92 10:20
ناهید جان تولدت مبارک


مرسی عزیزم
پگاه مامان آرتین
3 اردیبهشت 92 9:44
عزیزم تولدت مبارک.امیدوارم لبات همیشه خندون .قلبت مالامال ازشادی باشه.
بهترینهاروبرای توناهیدعزیزآرزودارم.
3 اردیبهشتم تولدمنه پس دوتامون بهاری هستیم.بهاری وخرم باشی


مرسی از آرزوهای قشنگت مهربونم . تولدت شمام مبارک
فرناز خاله آرسن جون
3 اردیبهشت 92 16:06
سلام ناهید جون این چند وقته نبودم به خاطر مشکل نتی اینا نشد بیام بهت تولدت رو همون روز تبریک بگم گلم ایشالله 100 ساله بشی به همه ارزوهات برسی هر روزت برات شادی بیاره ایشالله همیشه صحیح وسالم کنار کسایی باشی که دوستشون داری فدات بشم گلم شرمنده دیر شد


مرسی خاله مهربون هنرمند . کجا بودی دلم برات تنگ شده بود .
مامان اهورا
4 اردیبهشت 92 20:16
عزیز دلم تولد مبارک البته با تاخیر . ببخشید. چند وقتیه که کارم زیاده و نتونستم بیام وب . انشاله صد ساله بشی و به تمام آرزوهات برسی مثل همیشه خیلی لطیف نوشته بودی لذت بردم


ممنونم مهربونم .هزار تا بوس
مامان ملینا
5 اردیبهشت 92 11:12
سلام ناهید جون،تولدت مبارک شرمنده تاخیر کردم .ان شالله که عمر طولانی سر شار از شادابی همراهت باشد.


خواهش میکنم عزیزم مرسی که اومدی .
مریم مامان سلما
10 اردیبهشت 92 4:30
ناهید عزیزم زاد روزت رو بهت تبریک میگم من و ببخش که خیلی دبر شده یه مدتی بود مودمم به مشکل خورده بود دلم خیلی برات تنگ شده بود امید وارم به همه آرزوهات برسی عزیزم دوست دارم
مامان عاشق
17 اردیبهشت 92 20:36
من چرا الان این پست رو دیدم تولدت مبارک خانمی با کلی تاخیر