وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

مادر گونه

1391/11/29 14:12
نویسنده : ناهید
643 بازدید
اشتراک گذاری

در آرزوی روزی هستم که تو بیایی

دوست دارم وقتی که تو می آیی تمام شهر را بشویم از دروغ

به یمن ورودت پاک کنم هستی را از بدی

کینه و بخل را محو کنم از روزگار

آرزو دارم وقتی که تو می آیی چشمان معصومت هرگز پلیدی را نبیند

قلب کوچکت نگیرد از این همه ناپاکی

اما باید ببینی .... باید بشناسی ....باید انتخاب کنی ....

من کنارت خواهم بود آنگاه که دلت شکست دلداریت می دهم

بهت زده که شدی شانه هایت را می گیرم

نمیگذارم روحت را تسخیر کنند

چون خوبی هم هست

عشق و ایثار هم هست

خدا هم هست

می آموزمت

همانگونه که پدر و مادرم سعی کردند به من بیاموزند

تلاش میکنم .... تلاش میکنم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانه بهار
29 بهمن 91 14:13
سلام گلم میشه بری اینجا و به دخملی من رای بدی؟ http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php فقط باید کد 104 (سیده بهار مسعودی علوی ) به اینجا ایمیل کنی gerafist.yang23@yahoo.com مرسی بوس
fariba
29 بهمن 91 16:34
دوست عزیزم.پسرم در مسابقه شرکت کرده و به رای شما نیاز داره.لطفا به ادرس زیر برید و در نظرات به محمد حسین زیبایی کد507 رای بدید.خیلی وقتتون رو نمیگیره.بسیاربسیار سپاسگذارم.http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
مامان عاشق
30 بهمن 91 9:04
خیلی زیبا بود مثل همیشه افرین به این قلم شیوا
پگاه مامان ارتین
7 اسفند 91 9:58
سلام به ناهید گلم.چقدرمطلب زیبایی بودوچه عکس قشنگی تولد بهترین دوستتم مبارک عزیزبااحساس.دوست دارم
مامان رويين
8 اسفند 91 12:15
ناهيد جونم سلاااااااااااااام
مریم مامان سلما
9 اسفند 91 11:02
عالیییییییییییی بود منم از دیدن این عکس سیر نمیشم