وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

مسابقه

1391/11/28 10:06
نویسنده : ناهید
707 بازدید
اشتراک گذاری

و اما مسابقه ......

فرناز جون خاله آرسن گلم منو به یه مسابقه دعوت کرده و موضوع این مسابقه اینه که

یه پست بزاریم و علت علاقه مون به وبلاگمون رو بگیم و بعد

از سه نفر از دوستامون برای شرکت تو این مسابقه دعوت کنیم .

و اما علت علاقه من :

وبمو دوست دارم چون اولا دوستای خیلی گلی مثل شما ها پیدا کردم .

دوم اینکه میخوام چیزایی رو که اینجا ثبت میکنم به بچه هام نشون بدم تا بدونن مامانشون قبل اونا

چه آرزوها و رویاهایی داشته .

و حتما در آینده وبی خواهم ساخت که خاطرات روزهای زندگیمو ( البته هر وقت +2 شدم ) ثبت خواهم کرد .

از فرناز مهربونم هم ممنونم که منو به این مسابقه دعوت کردهماچ و منم از سه تا از دوستام

برای شرکت تو این مسابقه دعوت میکنم :

رویین جون و مامان گلش

سویل جون و مامان گلش

آرتین جون و مامان گلش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تارا
28 بهمن 91 16:02
وبم به آدرس جدید منتقل شد واست گذاشتم


پس کو آدرس وبت من که ندیدم
فرنز خاله آرسن جون
28 بهمن 91 23:42
سلام مرسی گلم بابت پیامهای قشنگ دوما ممنون به خاطذتشکرت بابت دعوت به مسابقه ،ایشالله روزی بشه که همه آرزو هات به زودی به واقعیت تبدیل بشه آمیـــــــــن


الهی آمینننننننننننننن
ممنون از دعای قشنگت ایشالا توام به همه آرزوهات برسی .
مامان سویل
30 بهمن 91 10:35
سلام عزیزم ممنونم از دعوت قشنگت بینهایت متشکرم بوووووووووووووووووووووووووس
مامان رويين
8 اسفند 91 12:14
سلام ببخشيد الان خيلييييييي ديره؟