وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

نی نی و مامان

1391/9/21 14:40
نویسنده : ناهید
935 بازدید
اشتراک گذاری

ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا

بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟

صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟

آن زمان که خط خطی های بی‌قراری ام را با مهر و محبّتت پاک می‌کردی و با صبر و بردباری

کلمه‌ به کلمه ی زندگی را به من دیکته می‌گفتی خوب به خاطرم مانده است.

و من باز فراموش می‌کردم محبت تشدید دارد.

در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من آمدی، بار ها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را

گرفتی.آری، از تو آموختم، حتی در سخت ترین شرایط ،

امید را هرگز از یاد نبرم.

یادم نمی‌رود چه شب ها که تا صبح بر بالینِ من، بوسه بر پیشانیِ تب دارم می‌زدی

و چه روزها که با مهر مادرانه ات لقمه‌های عشق را در دهانم می‌گذاشتی

و من باز لجبازتر از همیشه دستت را رد می‌کردم!

وقتی بوسه بر دستان چروکیده ات می‌زنم،

یاد کودکی‌ام می‌افتم که همیشه به خاطر لطافت دستانت به همه فخر می‌فروختم

و حال به خاطر خشکی دستانت با افتخار می‌گویم این دستان مادر من است که تمام زندگی‌اش را به

پای من گذاشت؛

من با نوازش همین دست ها بزرگ شدم و امروز با تمام وجودم می‌گویم:

مادرم مدیون تمام مهربانی‌هایت هستم,

 و کمی کمتر از آنچه تو دوستم داری، دوستت دارم.

ای کاش مادرامون عمر جاودانه داشتند..... 

و اینم چند تا عکس از مامانی های مهربون با نی نی هاشون .

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب برید..... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

پگاه مامان آرتین
21 آذر 91 18:06
خیلی زیبابود.خیلی پراحساس،عاطفی http://artinjan90.niniweblog.com
مامان ملینا
22 آذر 91 9:38
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان ملینا
22 آذر 91 9:39
ناهید جون مطلبت خیلی به دلم نشست اگه اجازه بدی این مطلب رو تو وب ملینا هم بذار .بهم خبر بده منتظرم.
مامان سویل
22 آذر 91 14:34
حرف نداره گلم
مامان عاشق
23 آذر 91 8:44
چه عکس های قشنگی اما قشنگ تر از اون مطلبت بود
مریم مامان سلما
23 آذر 91 10:45
سلام ناهید جون عکسا خیلی قشنگ بودن ولی از اونا قشنگ تر مطلبی بود که نوشته بودی البته مثل همیشه که نوشته هات عالین
مهدی
23 آذر 91 22:41
من یاد گرفته ام “دوست داشتن دلیل نمیخواهد… ” دل میخواهد…! ولی نمیدانم چرا خیلی ها… و حتی خیلی های دیگر…! میگویند: این روزها… دوست داشتن دلیل میخواهد…!! و پشت یک سلام و لبخندی ساده… دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده، دنبال گودالی از تعفن میگردند! اما من سلام میگویم و لبخند میزنم و قسم میخورم و میدانم “عشق” همین است… به همین سادگی
مهدی
26 آذر 91 8:51
اینجا صدای پا زیاد مـــی شنوم امـــا … هـیچکدام تـــــــو نیستــــی “دلـــــم ” خوش کرده خودش را به این فکر که شاید ” پا برهـنه” بیایی!
مادر خانومی
27 آذر 91 8:25
سلام خانومی. چقدر متن قشنگی بود و عکس هاش هم که بماند . اگه اجازه بدید متنتون رو بگذارم تو وب بهداد. بهم خبر بدید.
مامان درسا
28 آذر 91 12:39
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون


به درسا جون امتیاز 5 دادم
مادر خانومی
28 آذر 91 16:27
سلام خاله سپاس از سخاوتتون.
میان همهمه برگهای خشک پائیزی
فقط تو مانده ای که هنوز از بهار لبریزی!
روزهای آخر پائیزیت
پر از خش خش آرزوهای قشنگ!
پیشاپیش یلداتون مبارک.


خواهش میکنم مامانی
تارا
28 آذر 91 20:21
آخه یه مدت بود امتحان داشتم واس همین نتونستم آپ کنم معذرت!
مریم مامان سلما
29 آذر 91 2:49
سلام عزیزم پست جدید نمیذاری؟؟؟


اینم پست جدید به خاطر گل روی مامان مریم گلم