وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

دلم گرفته به وسعت یه دنیا (برای یک دوست)

1391/9/18 14:19
نویسنده : ناهید
1,999 بازدید
اشتراک گذاری

یک دنیا حرف برای تو دارم , یک دنیا پر از حرفهای نگفته , یک دنیا پر از بغض های نشکسته .

با منی هرجاو اینک آمده ام تا مثل همیشه سنگ صبور روزهای دلتنگی ام باشی !

دلم به وسعت یک آسمان تیره غمگین است . صدایی نیست , ماوایی نیست , حتی سایبان روزهای دلتنگی نیز دیگر جوابگوی دلتنگی هایم نیست .

من آمده ام ! اینجا , کنار دلواپسی های شبانه ات , کنار شعله ور شدن شمع وجودت , اما نمی دانم چرا دلم آرام نمی گیرد ....

دلم گرفته , دلم سخت در سینه گرفته , با تمام وجود تو را می خوانم ؛ از تو چیزی نمیخواهم جز دریای ساحل وجودت را , جز دستهای مهربانت را , جز نگاه آرامت , قلب پاکت را که اندک زمانی است در سیل یاد خود گم کرده ام . 

این شبها حضورت را در کلبه خیال خویش می آورم , وجودت را با تمام هستی باقیمانده در نهانخانه قلبم نهان میکنم , چشم هایم را باز نمی کنم تا شاید بتوانم تصویرت را بر روی پلک های بسته ام حک کنم ,

اما باز هم جای تو خالیست ....

 

خدایا گاهی دنیا برام به اندازه یه قبر تنگو تاریکه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عاشق
20 آذر 91 10:50
وبلاگ ناهید جان تا این لحظه ، 2 ماه و 0 روز و 0 ساعت و 15 دقیقه و 8 ثانیه سن دارد ماهگرد تاسیس وبلاگت مفارک
مامان بهراد
20 آذر 91 23:50
ممنون عزیییییییزم........
مریم مامان سلما
23 آذر 91 10:51
عزیزم نبینم دلت گرفته پس ما دوستا به چه دردی میخوریم


فدای مهربونیات بشم من مامان مریم