وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

در جست و جوی یک رویا

بابا لنگ دراز عزیز (برای یک دوست)

1391/8/7 8:03
نویسنده : ناهید
824 بازدید
اشتراک گذاری

 

بابا لنگ دراز عزیز

تمام دلخوشی دنیای من به این است که ندانی و دوستت بدارم!

وقتی میفهمی و میرانی ام چیزی درون دلم فرو میریزد ...

چیزی شبیه غرور!

بابا لنگ دراز عزیزم لطفا گاهی خودت را به نفهمیدن بزن

و بگذار دوستت بدارم ...

بعد از تو هیچکس الفبای روح و خطوط قلبم را نخواهد خواند ...

نمیگذارم ... نمیخواهم ...!

بابا لنگ درازِ من همین که هستی دوستت دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Hvldk
7 آبان 91 22:28
عاشقتم
عاشق فكرات و كارايي كه تو اين وبلاگ بخاطرشون زحمت كشيدي
عاشق مرامت
اين نوع وبلاگو اولين باره ميبينم واقعا از ايدت خوشم امد
موفق باشي عزيزم


مرسی از حضور گرمت .

نغمه بانو، مامان جیگولی جون
8 آبان 91 9:32
خدایی خیلی قشنگ بود. از خوندنش لذت بردم. امیدوارم همیشه موفق باشی.
پری شب
8 آبان 91 15:29
بابا لنگ دراز خوش به حالت که ناهید جون دوستت داره مثل همیشه عالی بود گلم مرسی که بهم سر می زنی
پری شب
11 آبان 91 9:48
پیشاپیش عیدت مبارک عزیزم از خدا بهترینارو برات می خوام خوشبخت باشی گلللممم
پری شب
11 آبان 91 11:01
دوست دارم