وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

آرزو میکنم ( برای یک دوست )

1391/11/15 13:52
نویسنده : ناهید
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی

و آرزوهایی پر شور

که از میانشان چند تایی و یا همه برآورده شوند .

آرزو میکنم که دوست داشته باشیم

آنچه را که باید دوست بداریم

و فراموش کنیم آنچه را که باید فراموش کنیم

شوق آرزو میکنم , آرامش آرزو میکنم

آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شویم

و با خنده کودکانمان

زندگی کنیم به عشق

و آرزو میکنم دوام بیاوریم

در رکود , بی تفاوتی و ناپاکی روزگار

و آرزو میکنم خودت و خودم باشیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سویل
15 بهمن 91 18:36
حرف نداشتبیسته بیسته
مامان بهداد
20 بهمن 91 18:34
بسیار زیبا. چقدر قشنگ بود و به دل نشست. مرسی خانومی.
مریم مامان سلما
9 اسفند 91 11:07
وایییییییییییی اینقدر از این عکس خوشم اومد تصمیم گرفتم یه عکس این جوری بندازم


خودمم عاشق این عکسم