وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

من اومدم

1391/10/26 14:56
نویسنده : ناهید
680 بازدید
اشتراک گذاری

 

|www.atrebaroon.blogfa.com|تصاوير زيباساز وبلاگ - وبلاگ عاشقانه قلبي خسته از تپيدن|www.atrebaroon.blogfa.com|

سلاااااااااااااممممممممممممممم دوستای گلم من اومدم

خیلی دلم براتون تنگ شده بود انگار مدتها از

وبلاگم و از شماها دور بودم .از اینکه دوباره اومدم خیلی خوشحالم ,

و از همتون ممنونم که تو این مدت فراموشم نکردین و واسم نظر گذاشتین و حسابی بعد

از یک هفته خوشحالم کردین و تقریبا ذوق مرگ شدم وقتی نظراتتونو دیدم . ماچماچماچ

اینم تقدیم به دوستای گلم که دست هرچی با معرفته از پشت بستن :

جای همتون خالی بود حسابی خوش گذشت .

الانم تو محل کارم هستم و دارم از پنجره به هوای برفی شهرمون

نگاه میکنم به همراه یه آهنگ ملایم . الان حالو هوای اینجا کاملا رومانتیکه فقط

یه نفرو کم داره .........

که اون یه نفر مثل همیشه نیست افسوسناراحت

پای پنجره نشستم

کوچه خاکستریه باز زیر بارون

من چه دلتنگتم امروز

انگاراز همون روزاست حالو هوام رنگ توئه

کوچه دلتنگ توئه

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره

چشمای خیسم واسه دیدنت بیقراره

این راه دورم خبر از دل من که نداره

آروم ندارم یه نشونه میخوام واسه قلبم

جز این نشونه واسه چیزی دخیل نمیبندم

این دل تنهام دوباره هوای تو رو داره

هوای شهرتو بوی گلاب

پیچیده توی اتاقم مثل خواب

داره بدجوری غریبی میکنه

آخه جز تو دردمو کی می دونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان عاشق
26 دی 91 14:52
سلام ناهیدخانم
زیارت قفول
خوش اومدیییییییی


مرسی گلم ممنونم
مهدی
26 دی 91 17:13
آفریدگار اگر مرا یک بار آفرید من روزی هزار بار با لبخند تو آفریده می شوم ...
پگاه مامان آرتین
27 دی 91 9:14
سلام عزیزم.زیارت قبول.خوش گذشت.ماهم دلمون کلی تنگ شده بود بامرام.اون یک نفربیا ودخترمونو ازدلتنگی دربیار.خانومی تیپ موردنظرت بگو سه سوته پیداش می کنیم.


اون یه نفر هست نیازی به پیدا کردنش نیست عزیزم منتها..... دوماد رفته گل بچینه زودی میاد
مریم مامان سلما
27 دی 91 11:42
سلام عزیزم خوش اومدی زیارت قبول دلمون برات تنگ شده بود خوش به حالت این جا که امسال بارون هم خیلی کم اومد برف که نداریم ولی خیلی سرد شده شما کجا زندگی میکنین تهران؟ راستی دوستم بابت دوری دل تنگی و انتظار درکت میکنم این روزا هم تموم میشه غصه نخور امیدوارم هیچ وقت حسرت روزای گذشته رو نخوری آینده پیش رو میتونی هر جور میخوایی بسازیش


مرسی مامان مریم مهربونم . من بچه شمالم و شما اهل جنوب فرسنگها فاصله داریم اما دلامون خیلی نزدیکن . از همدلیت و راهنماییهای قشنگت ممنونم دوست مهربونم .
مامان ملینا
28 دی 91 11:46
سلام عزیزم زیارت قبول باشه .ناهید جون هستم فقط کمی تو اداره سرم شلوغه تو خونه هم ملینا بد جور سرما خورده .


مرسی مامان زهرای گلم . ایشالا ملیناجون زودتر خوب شه .
فرناز خاله آرسن
29 دی 91 23:51
آخی ایشالله هیچوقت اون دل مهربونت نگیره و حامی تو هم به زودی از راه برسه گلم


امیدوارم زودتر ظهور کنه