وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

نی نی عاشق

1391/10/3 8:10
نویسنده : ناهید
4,349 بازدید
اشتراک گذاری

اینم مراحل عاشق شدن یک نی نی نیشخند حتما ببینید ....

ما که نی نی قدیم بودیم به 16 سالگی که رسیدیدم فکر عشقو عاشقی افتاد تو سرمون

ولی بچه هامون فک کنم از زمانی که به دنیا میان عاشق میشین .

احتمالا آینده بچه هامون میشه اینی که تو ادامه مطلب خواهید دید .

به ادامه مطلب برید ..... 

من سرم تو کار خودم بودم

بعد یه روز یه نفرو دیدم

اون این شکلی بود

ما اوقات خوبی با هم داشتیم

من یه هدیه مثل این بهش دادم

وقتی اون کادومو قبول کرد من اینجوری شدم

ما تقریبا همه شبها با هم گفت و گو می کردیم

وقتی همکارام من و اونو توی اداره دیدن اینجوری نیگام میکردن

منم اینجوری جوابشونو میدادم

اما روز ولنتاین اون یه گل مثل این داد به یه نفر دیگه

من اینجوری بودم

بعدش اینجوری شدم

احساس من اینجوری بود

بعد اینجوری شد

بله آخرشم به این حالو روز افتادم

پدر عاشقی بسوزه

اینم آخرو عاقبت عاشق شدن نیشخند

پدر عاشقی بسوزه آی بسوزه آی بسوزه

که با نمره 20 شدم رفوزه نیشخند

و اینم چند تا عکس از نی نی های عاشق

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهدی
3 دی 91 8:31
کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت، سفری بی همراه، گم شدن تا ته تنهایی محض، یار تنهایی من با من گفت: هر کجا لرزیدی، از سفرترسیدی، تو بگو، از ته دل من خدا را دارم... شايد اين چند سحر فرصت آخر باشد که به مقصد برسيم!
مامان عاشق
3 دی 91 14:31
ای جانمممممممممممم چقدر اینا عزیزن
مادر خانومی
4 دی 91 11:06
سلام. وااااااااااااااااای که چقدر قشنگ و با مزه بود. مرسی. خسته نباشی ناهید خانومی.
مامان یاشار
4 دی 91 17:05
واااااااااااااااییییییییییییی عالی بود خانومی یه لبخند گنده کشدار آوردی رو لبم


جیگرتو مامان نسترن
فرناز خاله آرسن جون
5 دی 91 23:49
سلام ناهید جون ممنون از لطفت،ممنون که با لینکت باعث آشنایی با توی مهربون شدی وبلاگت هم عالیه ایشالله یه روز وبلاگ نی نی تورو ببینیم


مرسی خاله جون من خوشحالم که با شما دوست شدم
مریم مامان سلما
7 دی 91 13:36
مثل همیشه عالییییییییییییییییییی بود ناهید عزیزم
مامان ملینا
28 دی 91 11:50
خیلی قشنگ بود کلی خندیدم