وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

نگاه کودکی

1391/9/8 13:52
نویسنده : ناهید
1,424 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا شده یه چیزی رو ببینی بعد احساس کنی طوری که باید اون رو ببینی ,نمی بینی؟

شده یک دفعه متوجه بشی که مثل کودکی هات داری دنیا رو می بینی؟
اصلا یادته اون موقع اطرافت رو چطور می دیدی؟!

گاهی اوقات منظره هایی رو که در کودکی بارها دیدم دوباره می بینم احساس خاصی بهم دست میده احساس می کنم که دارم مثل بچگی هام نگاه می کنم.احساس می کنم که شدم یه بچه کوچولو.

خیلی این احساس واسم قشنگه.

نمیدونم شاید الان که نگاه می کنم خیلی چیزا رو اون طوری که باید نمی بینم اون قدر دیگه به گنجشک ها ,به آسمون , ابر ها و...توجه ندارم.

نگاه یه بچه کوچیک به درخت ,دوچرخه , پروانه,ابر توی آسمون و خیلی چیزای دیگه,خیلی با نگاه یه آدم بزرگ فرق می کنه این نگاه خیلی لذت بخشه طوری که دوست ندارم از روی اون منظره چشم هامو بردارم که مبادا نگاهم به اطرافم دوباره عوض شه.

ولی دریغا که همچین چیزی نمی شه.

                                    و

ای کاش کودک می ماندم.

اینم چند تا عکس از نگاههای کودکانه . برای دیدن عکسها به ادامه مطلب برید.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان سویل
8 آذر 91 15:40
خصوصی داری
مامام ملینا
8 آذر 91 16:59
سلام خاله ناهید مرسی که بهمون سر زدین .متنت خیلی قشنگ بود .دوست می دارمت


مرسی مامانی منم دوست میدارم . عاچگتمممممم(عاشقتم)
مهدی
8 آذر 91 17:29
زیبا بود آبجی جون
کاش منم کودک میماندم


مرسی که بهم سر میزنی
مامان عاشق
9 آذر 91 8:08
چه عسکا خوشگلییییییی


چشات خوشگل میبینه مامانی
مهدی
11 آذر 91 15:02
روزگـار لَعنتــی ... هـــَـــــــــر سـازی کِـه زدی رَقصیـدمـ. بـی اِنصـاف یکبــار هَـم تـو بِـه سـاز مَـن بـِــرقــص ؛ ببیــــــــن ... دِلــمـ چـِـه " شـــــــــــوری " میـزَنـد ...؟
پری شب
11 آذر 91 15:42
سلام ناهید جونم خوبی به به چه عکسای قشنگی چقدر نازن عالی بود


سلام پری جووووووووونم مرسی که بهم هنوزم سر میزنی عزیز دلم . ممنونم از حضورت
تارا
11 آذر 91 19:57
دراولین فرصت میزارم


مرسی دوست خوبمهزارتا بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان یاشار
13 آذر 91 15:13
چه عکسای قشنگی بودن. آره نگاه بچه ها به دنیا واقعاً قابل توجهه واقعاً به معنای واقعی کلمه در لحظه زندگی میکنن . من خودم روزی هزار بار اینو میبینم مثلاً تو اوج گریه با یه چیز خنده دار به راحتی میخنده و بعد دلیل خنده که تموم شد گریه اش رو ادامه میده. جداً جالبه
مهدی
14 آذر 91 10:22
بزنم به تخته خوب موندم نه؟؟؟
پگاه مامان آرتین
15 آذر 91 23:01
منم دلم می خواددوباره بچه بشممممممممممم.چه دنیای بی دقدغه ای داشتیم.یادش بخیرررررررررر http://artinjan90.niniweblog.com
مریم مامان سلما
23 آذر 91 10:57
عالییییییییییی بود گلم