وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

استعفا از بزرگسالی

1391/7/19 10:46
نویسنده : ناهید
658 بازدید
اشتراک گذاری

 

رسماً از بزرگسالي استعفا مي دهم و مسئوليتهاي يک کودک هشت ساله را قبول مي کنم.

مي خواهم به يک ساندويچ فروشي بروم و فکر کنم که آنجا يک رستوران پنج ستاره است.
مي خواهم فکر کنم شکلات از پول بهتر است، چون مي توانم آن را بخورم!
مي خواهم زير يک درخت بلوط بزرگ بنشينم و با دوستانم بستني بخورم .
مي خواهم درون يک چاله آب بازي کنم و بادبادک خود را در هوا پرواز دهم.
مي خواهم به گذشته برگردم، وقتي همه چيز ساده بود، وقتي داشتم رنگها را، جدول ضرب را و شعرهاي کودکانه را ياد مي گرفتم،

وقتي نمي دانستم که چه چيزهايي نمي دانم و هيچ اهميتي هم نمي دادم .
مي خواهم فکر کنم که دنيا چقدر زيباست و همه راستگو و خوب هستند.
مي خواهم ايمان داشته باشم که هر چيزي ممکن است و مي خواهم که از پيچيدگيهاي دنيا بي خبر باشم .
مي خواهم دوباره به همان زندگي ساده خود برگردم، نمي خواهم زندگي من پر شود از کوهي از مدارک اداري، خبرهاي ناراحت کننده، صورتحساب، جريمه و ...
مي خواهم به نيروي لبخند ايمان داشته باشم، به يک کلمه محبت آميز، به عدالت، به صلح، به فرشتگان، به باران، و به.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نغمه بانو، مامان جیگولی جون
19 مهر 91 11:25
سلام. نوشته دلنشینی بود. ای کاش همه تو بچگی هامون میموندیم. اما حالا که بزرگ شدیم فقط میشه تلاش کنیم که هنوز همه چیز صفای قبلی رو داشته باشه. امیدوارم که بچگی های خوبی داشتیم بزرگی خوبی هم داشته باشیم... موفق باشی
ناهید
19 مهر 91 14:52
نغمه جون ممنونم از اظهار لطفت . کاش آدرس وبلاگتو میذاشتی برام تا لینکت کنم .
مامان رويين
26 مهر 91 10:35
روزگار كودكي بر نگردد دريغا


مامان از اینکه به وبلاگم اومدین ممنونم .بووووسسسس

اناهید
29 بهمن 91 17:21
سلام خوبی ناهید جون متن نت خیلی خیلی قشنگ بود کودکی دوران خیلی خوبی بود الان منم کوچولو تو راه دارم انشاا.. به زودی .منم وبلاگ تازه باز کردم میخوام این هارو به من هم یاد بده چون میخوام عکس تن بذارم تو وبلاگم با تشکر این هم ایمیلمه www.donyayalan16@yahoo.com


چشم حتما عزیزم
منیر
25 اردیبهشت 92 13:00
سلام.متن هاتون خیلی آرام بخش هستند.ممنون ازوبلاگ قشنگتون
اگه میشه اسم آهنگو برام بفرستید


سلام عزیزم مرسی از حضور پر مهرت . اسم آهنگ the rest of my life از ماهر زین هستش .ایمیل برام باز نشد که بهت میل کنم .