وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

4 اسفند 94

1394/12/4 9:54
نویسنده : ناهید
721 بازدید
اشتراک گذاری

"ﻓَـﻬُــﻮَ ﺣَـﺴـﺒُﻪ"   ﮐـﮧ ﻣـﮯ ﺧﻮﺍﻧﻢ
 ﺍﻧﮕﺎﺭ ﮐﺴﮯ ﺩﺳﺘﮯ ﺑـﮧ ﻗﻠﺒﻢ ﻣﮯ ﮐﺸﺪ (!)
ﻭ ﻣﻦ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ
 ﺍﻧﮕﺎﺭ ﮐﺴﮯ ﻣﮯ ﮔﻮﯾﺪ :
" ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍﺣﺖ ! ﻣﻦ ﻫﺴﺘﻢ .. "
ﻭ ﻣﻦ
ﺗﻤﺎﻡ ِ ﺩﻟﺸﻮﺭﻩ ﻫﺎﯾَﻢ ﺭﺍ ﻣﮯ ﺳﭙﺎﺭﻡ ﺑـﮧ ﺑﺎﺩ ..
 ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻫﻤـﮧ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﻣﮯ ﺷﻮﺩ ﺗﻮ
ﻭ ﺗﻮ ﻣﮯ ﺷﻮﮮ ﻫﻤـﮧ ﮮ ﻣﻦ !...

ناهید نوشت : 4 اسفندی دیگر ، یادی دیگر و خاطره ای دیگر . خدایا ، خدای مهربان و پاکم به تو می سپارمش و برایش بهترین ها و عالی ترین هایی را آرزو میکنم که مایه آرامش قلبش است . باز هم سالی دیگر رو به پایان است و فصلی دیگر از زندگی در حال اتمام با همه خاطرات و اتفاقاتش ، و این گذر عمر می گذرد و می گذرد و می گذرد .... بی آنکه لحظه ای درنگ کند . خدای خوبم سال خوبی بود تا اینجایش و من آرزو میکنم امسال با پایانی خوش و عالی برای من و همه مردم سرزمینم به پایان برسد و شروعی پر از عشق و آرامش و برکت الهی ات آغاز شود .

خدایا ، خدای مهربان و پاکم ، خدای همه لحظه های زندگیم ، یار همیشگی ام ، ای پناه دهنده قلبم ، مایه آرامش جانم ، تو خودت همه لحظه های این روزها را با منی و بیشتر و نزدیک تر از هر کس دیگری در کنارمی و میبینی و میدانی که این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به تو نیاز دارم ، خدایا به تو ایمان دارم و بر تو توکل کرده ام و روی امیدم همه به سوی توست و میدانم باز هم بهترین ها و عالی ترین ها در انتظارم است پس خودم و همه زندگیم را به تو میسپارم و تسلیم تقدیر الهی تو هستم هر آنچه را صلاح و مصلحت تو است همان شود .... خدیا شکرت 

هـر لـحظـه كه تســـــــلـيـمـم در كارگه تقدير

آرامتر از آهو ،بي بــــــــاك تر از شيــــــرم

هر لحظه كه مي كوشم در كار كنم تدبير

رنـــج از پي رنــــج آيد ،زنجيــر پي زنجيـر

 

نمایشگاه نقاشی هم امسال برگزار شد و همه چیز عالی بود . چقدر خوب است که آدم ها از استعدادهایی که خداوند در درونشان نهاده به عالی ترین شکل استفاده کنند و با علم و آگاهی آنها را در مسیر درست هدایت کنند و بتوانند دنیایی زیباتر برای خودشان بسازند . شاید این هم شکل دیگری از سپاسگزاری باشد.

عکاسی هم عالمی دارد برای خودش

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ملینا
10 اسفند 94 23:28
سلام ناهید جون خوبی عزیزم. داشتم وب گردی می کردم.دیدم همه مثه من تنبل تشریف دارن.تنها کسی که فعاله شما هستین.ایول
ناهید
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی زهرا جون مرسی بهم سر زدی می بوسمت عزیزم . دیگه من اینجا شدم super woman فعال فعال