وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

بهار 1395

1394/12/27 15:10
نویسنده : ناهید
643 بازدید
اشتراک گذاری

من دلم روشن است ...

به تمام اتفاقهای خوب در راه مانده

به تمام روزهای شیرینی که در راهند

به برآورده شدن آرزوهایمان

وبه لبخندی که بزودی بر دلمان می نشیند ...

پس آرزو میکنم برای همه مان زیر باران نور و امید

خیسی گونه هایمان فقط برای برآورده شدن رویاهایمان باشد ...

سال نو مبارک

 

ناهید نوشت : بوی عطر بهار می آید ، بوی زندگی دوباره و دوباره این خانوم بهار گلی گلی با لبخند بر روی لب و چشمهای خندان دارد از راه میرسد و زمستان آرام و پاک هم آرام آرام آماده رفتن است خدایا شکرت به خاطر همه این لحظه های زیبا که پر از حس عشق و زندگی است . میدانم که دلم برای زمستان خیلی تنگ می شود ، برای تک تک روزها و لحظه هایش ، اما با همه عشقم بدرقه اش میکنم و دوباره منتظر آمدنش می مانم و با دلی پر از امید و عشق به استقبال بهار میروم برای زندگی کردن و ساختن لحظه های قشنگ تر و عالی تر و فوق العاده تر از گذشته و عاشقانه و امیدوارانه دست در دست خدا به پیش می روم ....

خدای خوبم ، خدای پاک و مهربانم باز هم در این لحظه های آخر به درگاه الهی تو آمده ام و برای عزیزانم و همه مردم سرزمینم و همه مردم دنیا بهترین ها و عالی ترین ها را میخواهم ، عالی ترین هایی که مایه آرامش جانشان است و در این سال جدید برای همه عزیزانم عشق ، آرامش ، صبر ، ایمان ، سخاوت ، مهربانی ، فروتنی ، گذشت ، شادی و برکت و ثروت الهی ات را میخواهم و از تو میخواهم که امسال یکی از بهترین و عالی ترین سالهای زندگیشان باشد .

و خدای عزیزم ، بهترین یار همه لحظه های زندگیم ، من به خاطر امسالم که پر بود از زیباییها و لحظه های قشنگ از تو ممنونم و به خاطر حضورت در تک تک لحظه هایی که گذشتند از تو ممنونم و برای سالی که در پیش است همه تلاشم را خواهم کرد و سالی بهتر از امسال خواهم ساخت و از همین الان و همین لحظه سال جدید زندگیم را به تو میسپرم تا همه چیز به عالی ترین و فوق العاده ترین شکل پیش برود و همه آرزوهای قشنگم به عالی ترین شکل محقق شود .پس قرار لحظه های پر از عشقمان سر لحظه های رسیدن به همه آروزهایی که تو خودت همه شان را میدانی و من ایمان دارم که همه شان امسال محقق میشوند . خدایا شکرت شکرت شکرت

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مریم
14 اردیبهشت 95 23:38
سلام عزیزم. عاشقتم. خیلی گلی.سال خوبی داشته باشی نازنین دختر.
ناهید
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی که اومدی