وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

شهریورانه

1394/6/25 18:30
نویسنده : ناهید
757 بازدید
اشتراک گذاری

و به این پنجره خورشید طلوع خواهد کرد 
بوته ی خاطر آن یار گلی خواهد داد 
یار باز تو را خواهد خواند

و تو خواهی فهمید که به آغاز سفر نزدیکی

کوله بارت بردار 
دست تنهایی خود را تو بگیر و از آیینه بپرس 
منزل روشن خورشید کجاست  . . .

 

ناهید نوشت : شهریور امسال با باران عشق خداوند شروع شد چه شادمانه و مستانه می بارد . دلم میخواهد به زیر باران بروم و دستانم را باز کنم تا بارش سخاوتمندانه اش مرا خیس کند .به این فکر میکنم که چه بی توقع می بارد , فقیر و غنی برایش فرقی ندارد برسر همه می بارد ، گاهی آرام و گاهی تند و اگر باران نبود به راستی چه میشد ؟ زمین برکتش را از چه چیزی میگرفت ؟ گلها چطور می توانستند بخندند و شاد باشند ؟ آیا درختان می توانستند باز هم سبز و شاد باشن ؟ و مهمتر ازهمه اگر باران نبود دیگر عشاق نمیتوانستند زیر باران خاطره بازی کنند و این شعر سهراب هم دیگر نبود :

" چترها را باید بست     زیر باران باید رفت "

پرودگار بی همتای من فقط می توانم بگویمت : " هزاران بار سپاس "

*اینجا دنیای مجازی ...

صدای مرا از نی نی وبلاگ میشنوید ...

هم میهنان عزیز با سلامی گرم و شاد و با آرزوی روزهایی آرام و پر از عشق برای شما . از بهشت ایران زمین برای شما گزارش میدهم . هوا اینجا عالی کمی بهاری متمایل به هوای پاییزی با شبهای تقریبا زمستانی و روزهای تابستانی کم کم کمرنگ میشوند .

این روزها دلم میخواهد دائم این جمله را بگویم " اوووووووووف عجب روزای باحالی" هوا اینجا واقعا عالیست و به دوستان عزیز پیشنهاد میشود برای مسافرت اخر تابستان حتما سری به اینجا بزنند که هرگونه تعلل موجب محروم شدن شما از برکتهای الهی در این خطه می باشد . اگر بخواهم از اتفاقات این ماه بگویم خوشبختانه همه چیز خوب است و به قول خواننده معروف که میگه " همه چی آرومه  من چقدر خوشبختم ".

این ماه به دیدار برادر جانمان که در دیار غربت به سر می برد و روزهای مقدس سربازی را می گذراند رفتیم . خوشبختانه که همه چیز خوب بود و چشمش به جمال خانواده و اللخصوص آبجی کوچیکه که بنده باشم روشن شد . ( یعنی خود شیفتگی در حد المپیک زیبا)

3 مهر هم عروسی دخترخاله جانمانه و همه در تب وتاب عروسی هستند از لباس خریدن و دوختن بگیر تا انواع و اقسام مدل ها برای عملیات خوشگلاسیون برای شب عروسی . امیدوارم همه کسایی که روی این کره خاکی هستند به نیمه گمشده شون برسن و طعم عشق و وصال رو توی زندگیشون بچشن . خدایا شکرت

وقتی میشینم فک میکنم میبینم با اینکه روزام دارن تند تند میگذرن ولی قشنگن . یه روزایی فقط در حال بدو بدو ام و یه روزایی که همه چی آرومه و بی دغدغه دلم واسه اون روزای بدو بدو تنگ میشه و واقعا به این نتیجه میرسم که زندگی همین لحظه هایی که داره میگذره و چقدر خوبه که نقشمو تو این روزا خوب بازی کنم و محکم وصبور باشم تو لحظه هایی که قراره نقشای سخت بازی کنم . در هر حال فقط میگم خدایا شکرت به جایی که الان ایستادم .

اینم کار نقاشی این ماهمه :

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی شهرزاد
11 آبان 94 10:19
عزیزدلم خیلی دلم برات تنگ شده و همیشه به یادتم انشاله در تمام مراحل زندگیت موفق باشی .نقاشیت عالیه. مثل خودت
ناهید
پاسخ
منم دلم واست تنگ شده دوست مهربون و با معرفت من منم امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم