وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

خنکای مردادی

1394/5/4 9:28
نویسنده : ناهید
655 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی فردا نيست، 

زندگی امروز است، زندگی قصه عشق است و اميد،صحنه ی غمها نيست.

به چه می انديشی؟

نگرانی بیجاست،

عشق اينجا و تو اینجا و خدا هم اينجاست،

پای در راه گذار،

راهها منتظرند،

تا تو هر جا كه بخواهی برسی،

پس رها باش و رها،

تا نماند قفسی...

ناهید نوشت : مردادِ این روزها دل انگیز تر از مردادهای قبلیست ، در عمق تابستان خنکای شیرینی جاریست که به عمق جانت نفوذ می کند . صدای جیرجیرکها ، نسیم خنک صبحگاه ، رها شدن موهایت در میان خنکای باد زیر آفتاب نه چندان گرم این روزها ، به راستی که چه شورانگیز است این لحظه ها ، لحظه هایی که پر از حس رهایی است و عشق و دلت میخواهد در این ثانیه ها تنها و تنها لبخند بزنی و در آغوش بگیری این زمان ها را . و به ناگاه چه دلتنگ می شوم برای دو نفره ها ،دو نفره هایی از جنس سپیدی عشق . دلم یک بستنی دو نفره میخواهد با خنده هایی از ته دل و از سر عشق .......

تو این مدت اتفاقای خوبی افتاد مثل توافق هسته ای روز 23 تیر 94 ، خیلی خوشحال شدم که بالاخره بعد این همه مدت دنیا با ما آشتی کرد . نامزدی شیما ، دختر داییم که خیلی خوب بود و خیلی خوش گذشت . رفتن امیر ، برادرم به سربازی روز 19 خرداد 94 . هر کسی داره میره به دنبال آینده اش . خدایا شکرت میکنم و ازت برای عزیزانم بهترین اینده رو  میخوام . آینده ای پر از زیبایی و آرامش و عشق .... . این روزهای خودمم با کار و کلاس نقاشی میگذره . خدایا شکرت ....

اینم کار جدیدم :

 

پسندها (2)

نظرات (3)

همراه رایانه
4 مرداد 94 18:30
همراه رایانه مرکز شبانه روزی پاسخگویی به سوالات رایانه و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
ناهید
پاسخ
مامانی شهرزاد
6 مرداد 94 14:51
سلام ناهید عزیز و دوست داشتنی من حالت چطوره عشقم خوبی ؟ خدا میدونه که دلم خیلی برات تنگ شده . ی فرصت کوچولو دست داد گفتم بیام حالی ازت بپرسم. انشاله همیشه دنیا باهات آشتی باشه و نقاشیت بسیااااااااااااااااااااااااار زیباس مثل خودت گلم .
ناهید
پاسخ
سلام عشقم خوبم عزیزم منم خیلی دلم واست تنگ شده گلم مرسی که همیشه به یادمی عزیزم برات آرزوی موفقیت میکنم . عزیزم . می بوسمت
فرناز خاله ی آرسن جون
18 مرداد 94 18:40
سلام ناهید جون مهربونم مثل همیشه متننت عالی بود واقعا دست به قلمت عالیه ،آدم رو سرشار از حس های خوب میکنه انشالله داداشت به سلامتی بره و برگرده و دختر داییت هم خوشبخت بشه ،انشالله عروسی تو گلم با کسی که واقعا خوشبختت کنه وبستنی دو نفره بخورین و یاد من بکنین نقاشیت هم حرف نداره عالی شده خانوم هنرمند و با سلیقه خیلی برام عزیزی
ناهید
پاسخ
سلام سلام دوست جون خودم مرسی عزیزم از همه دعاهای قشنگت . خوشحالم از متن نوشته شده خوشت اومده ایشالا عرسی خودت دوست خوشگلم . تو هم خیلی واسم عزیزی گلم می بوسمت .