وبلاگ ناهیدوبلاگ ناهید، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

در جست و جوی یک رویا

زمستان خاطرات

1392/10/7 12:24
نویسنده : ناهید
1,258 بازدید
اشتراک گذاری

دلم را گرو گذاشتم تا قرص نانی بخرم

و خرده هایش را برای پرنده ای بپاشم

که بر لب پنجره تنهایی ام نشسته ...

زمستان چه زود لانه می کند بر کنج خمیده عمرم

و من چه دلتنگ دنبال دلی می گردم که همدم تنهایی ام بود .......

ناهید نوشت : زمستان آمده است . فصل عاشقانه هایم . فصل زیبای روزهای دلتنگی ام . فصل عاشق شدن ، فصل بی برگی ، فصل پاک و پر از سپیدی . و بی ریا ترین فصل خداوند . همان فصلی که من عاشقانه دوستش دارم و هر بار که زمستان می آید آروز میکنم کاش این فصل طولانی تر از فصل های دیگر بود . فصلی که من هیچ گاه فراموشش نخواهم کرد هیچگاه ..... . خدایا به خاطر زمستان زیبایت ممنونم .

* میدونم که خیلی دیر اومدم ولی اونقدر تو ماه آذر سرم شلوغ بود و کار داشتم ، اصلا نفهمیدم ماه آذر چطور گذشت . فقط یه موقع به خودم اومدم که دیدم زمستون اومده .

* همون روز اول آذر هم سرمای سختی خوردم و تا سه هفته این سرماخوردگی طول کشید . در طول عمرم انقدر بیماریم طول نکشیده بود .

*دقیقا همه کارای عقب مونده و کلاسام تا قبل یک دی تموم شد و اول زمستون خیالم بابت کارهای عقب مونده راحت شد . و واقعا حس میکنم نیاز به یه استراحت اساسی دارم از بس که توی این مدت بهم فشار اومد . به خاطر همین تو هفته اول دی سعی کردم یه حالی به خودم بدم .یعنی فقط استراحت و کتاب خوندن و فیلم دیدن . یه سریال آمریکایی رو هم گرفتم به اسم خاطرات یک خون آشام که واقعا قشنگه و فعلا فصل اولشو دیدم . رمان برزخ اما بهشت رو هم خریدم که هر وقت وقت کنم می خونمش . هفته دوم دی هم که اگه خدا بخواد میرم سفر . میرم مشهد . خیلی دلم واسه امام رضا تنگ شده .

* از اینکه توی این مدت بهم سر زدین ممنونم. عاشقتوووووووووووووووووونم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان اهورا(شهرزاد)
7 دی 92 13:07
بلا دوررررررررر باشه ازت عزززززززيزم. درسته كه سرت شلوغه ولي مارو هم فراموش نكن ديگه رفتي واسه ما هم دعا كن يادت نره ها. بووووووس
ناهید
پاسخ
عزیزم واسه همتون دعا کردم عشقم .
نگارین
10 دی 92 16:17
دلــــــم را ... بـــــه روی عالــــــم و آدم بستـــــــه ام ...! مگــــــــر " دلبستـگــــی " همیــــــن نــیســــت...! آدمــای تـــنـها آدمــای ســـختگــــیری نیســــــتن ، فقــــــــــط، آدم "ســـخت" گـــــــیر میارن...
ناهید
پاسخ
واقعا همینطوره که میگی . حقیقتیه انکار ناپذیر . مرسی بهم سر میزنی دوست خوبم
فرناز خاله آرسن جون
11 دی 92 12:27
هورااااااااااااااااا ناهید جونم برگشته فدات بشم که سرما خوردی منم مثل تو سرما خوردم گلم اما مال من یه روز در میون عود میکنه یه روز بدم یه روز خوب خوبه که همه کارهای عقب افتاده ات تموم شده و خیالت راحت وای خون آشام میبینی من میمیرم اگه ببینم راستی ناهید جون چندتا کتاب خوب سراغ دارم خواستی اسمهاشو میگم بخونی اینجا بودی میدادم بخونی خیلی قشنگن تو روحیه اثر میذارن ناتهید تورو خدا میری زیارت منم دعا کنی دعا نکنی روحم رو میفرستم بشکونت بگیره رفتی قبلش خبرم کن فدااااااات
ناهید
پاسخ
عزیز دلمی فرنازم دوست جون مهربونم . عزیزم مال من اول هر ماه عود میکنه . فرناز این فیلمه خیلی قشنگه اصلا ترسناک نیست حتما ببین من که خیلی خوشم اومده . اگه اسم کتابا رو بدی ممنون میشم ازت عزیز دلم . واسه همه دعا کردم عزیز دلم هم واسه تو هم واسه بقیه دوستای وبلاگی . مگه میشه من شماها رو فراموش کنم عزیزم.
پگاه مامان آرتین
11 دی 92 14:41
سلام به ناهیدعزیزم.خوبی دوست دارم.کم پیدایی دوست جونم.رمز پست قبلیو بگو عزیزم
ناهید
پاسخ
سلام عزیزم زودی میام گلم . رمز پست قبلیو هم قبلا بهت داده بودم عزیزم
مامان سویل
15 دی 92 8:39
سلام ناهید جون خوبی عزیزم ؟ سرما خوردی؟سعی کن استراحتت بیشتر باشه تا زودی خوب شی رفتی زیارت ما رو هم دعاکن
ناهید
پاسخ
سلام عزیزم اره سرما خورده بودم اساسی ولی حالا خوبم گلم . واسه همتون دعا کردم مگه میشه یادم بره دوستامو
مامان بهداد
18 دی 92 9:49
سلام ناهید جان. بلا به دور باشه. امیدوارم که خوب خوب شده باشی. گفتی عازم سفری. خیلی عالیه. زیارتت قبول باشه. یاد ما هم باش و منو هم دعا کن. خوش بگذره و الهی که خستگیت در بیاد.
ناهید
پاسخ
سلام عزیزم . الان تقریا دیگه خوبم . مرسی ایشالا شما مشرف بشین عزیزم . خوش که گذشت البته 50 50 حالا تو پست جدید علتشو میگم چرا 50 50 خوش گذشت .
مامان ملینا
21 دی 92 8:33
سلام ناهید جونم ،ان شالله هیچ وقت مریض نشی عزیزم.فکر کنم تا الان سفرت رو هم رفتی و اومدی.زیارتت قبول باشه .ان شالله سفر کربلا و مکه هم بری .
ناهید
پاسخ
سلام عزیز دلم ایشالا هیچ وقت هیچ کس مریض نشه . مرسی عزیز دلم ایشالا قسمت شما بشه .
مامان ياشار
21 دی 92 18:01
ايشالا ديگه خوب خوب شده باشي و سفر هم رفته باشي و حسابي هم خستگيت در اومده باشه عزيزم. اين ماه آخرپاييز انگاري يه جورايي هم خيلي گرفتار بودن حكمتش چيه خدا ميدونه. ايشالا از اين به بعد ديگه فقط خوبي باشه و خبرهاي خوش. مراقب خودت باش مهربون
ناهید
پاسخ
به به ببین کی اومده اینجا . بابا شرمنده کردین خیلی وقت بود نیومده بودی نسترن جون . خوشحالم که اومدی . خوبم عزیزم . اره واقعا اخرای پاییز همچین خوبو خوش تموم نشد ولی در هر صورت شکر .
کوثر
24 دی 92 22:08
آخی الان بهترین ناهید جون؟ به منم سر بزن خیلی وقته یومدی ها
ناهید
پاسخ
اره عزیزم خوبم . میام پیشت عزیزم به زودی
مامان بهداد
25 دی 92 9:10
خاله خصوصی داری .
پگاه مامان آرتین
28 دی 92 9:14
کجایی خانمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناهید
پاسخ
جای دوری نیستم همین دوروبرام فقط سرم اساسی شلوغه زودی میام
مامان اهورا(شهرزاد)
1 بهمن 92 10:48
ناهيد كجايي دلم خيلي واست تنگ شده ها
ناهید
پاسخ
سلام عزیزم زودی میام